wat is een fijne slaapzak?

Discussie in 'Verzorging' gestart door Violet32, 18 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Violet32

Violet32 Bekend lid

4 feb 2009
    677
    0
    0
    Hallo,
    ik ben op zoek naar een goede slaapzak, ik heb nu die van de v&d die is opzich wel fijn alleen nu wat te koud.
    Iemand een idee?

violet

2. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ik heb die van de kruitvat vind ze erg fijn. ze zijn wat smaler de ovegang van bakerzak naar slaapzak was niet zo groot dan. ze zijn ook niet te dik maar ook niet te dun

3. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Ik vond die van de prenatal altijd wel fijn... en dan vooral diegene die aan de onderzijde open kunnen voor en achterkant...

4. Violet32

Violet32 Bekend lid

4 feb 2009
    677
    0
    0
    bedankt voor jullie reacties, ik ga vanmiddag ff de stad in kan ik gelijk ff kijken.

5. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    prenatal en hema hebben goeie kwaliteit en hele fijne slaapzakken

6. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Wij zweren bij de slaapzakken van Puckababy. Erg goede kwaliteit en smaakvol design.

7. adi

adi Niet meer actief

De dunste slaapzakken (dus voor de warme dagen, niet voor nu) hebben ze overigens bij de Wibra. Ik kwam ze toevallig tegen. Echt prima kwaliteit, en echt heel dun.

8. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Ik gebruik ISI mini slaapzakjes, zonder mouw.. Daarbij gewoon lakentje en deken(s).

Vind t zonde om een dure slaapzak ( zo'n combisleeper bijvb.) te kopen terwijl ik ook "gewoon" lakens en dekens heb, die ook niet gratis waren...

9. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Hier ook de ISI mini...............zo super!
    Begonnen met 't kleinste formaatje (n grijze) en nu al weer eventjes in het formaatje wat er na komt. (limegroen) :)

10. Violet32

Violet32 Bekend lid

4 feb 2009
    677
    0
    0
    bedankt voor jullie reakties!
    Ben gisteren bij de prenatal geweest maar die zijn net zo als die van de v&d ik moet ze eigenlijk net een beetje dikker hebben, anders kom ik bij die geatteerde uit dat lijkt me weer zo warm
    Hij heeft nu aan een romper korte mouw, pyama en slaapzak dus, dat is toch normaal?
    Ik zal zo ff kijken naar de isi mini

11. 123miesje

123miesje Bekend lid

5 dec 2008
    872
    0
    0
    Hier heb ik zo'n tussendikte gekocht bij de Wibra. Geen zomerslaapzak maar ook geen winterslaapzak. Maar hij slaapt nu echt in een heel dunnetje, vind die dikkere nu toch nog te warm. En hij slaapt ook nog zonder deken of lakentje.

12. Linda86

Linda86 VIP lid

Hier nu ook nog gewoon zo'n hele dunne hoor.

Daaronder een shirtje met lange mouwen en een luier. Verder geen deken/laken/oid. Hij heeft 't niet koud. Maar kan natuurlijk ook per kindje verschillen.

Voor iets kouder weer hebben we een tussendikte bij het kruidvat gehaald. En voor de winter hebben we die van de Hema, met mouwen, die er eventueel ook nog af kunnen.

Deel Deze Pagina