Vooral voor de kinderen om mee naar school te nemen. Een handige (sport)dop en anti-lek zijn dus een vereiste. Ik hoor veel over Doppler oid. Maar zijn best prijzig volgens mij, zeker als je er nog een sportdop bij moet kopen. Wat raden jullie aan?? Of juist af??
Ik heb deze in gebruik. Nu iets langer dan een jaar. Lekt niet. https://www.rostimepalshop.nl/to-go/waterfles-ellipse/waterfles-ellipse-500-ml-pink.html?gclid=Cj0KEQjwnIm7BRDSs42KxLS8-6YBEiQAfDWP6M_GN4Z4M40tp_pZFtnKqkT1jtAW9Qu5NUb9GDE8iEcaAk1D8P8HAQ
Veel geprobeerd maar ik blijf bij de tupperware fles met draaidop kan 750cc in en grote opening om te drinken.
Fonq.nl heeft nu doppler aanbieding 1+1 gratis! VERJUETBJQ 5 euro korting! Net 4 besteld Deze van Tupperware gebruiken ze nu al jaren ideaal! Nu toch maar eens doppler proberen
Verschillende goedkope geprobeerd bij action xenoss en marskramer. Waardeloos. Er komen scheuren in of gaan vervormen en dus lekken want mogen eigenlijk niet in vaatwasser. Hier nu echt doppler had dat beter al meteen kunnen doen ipv die andere dingen uitproberen. Heb ze gepersonaliseerd met naam bij simply colors voor 14 e.
Dopper inderdaad. Fijne flessen, ideaal dat ze in de vaatwasser kunnen en in mooie kleuren, vind ik ook leuk. Goede service ook. Die van mij drupte af en toe, gebeld en ik kon zo een nieuwe fles halen op het hoofdkantoor, daar woon ik vlakbij. Anders hadden ze hem opgestuurd.
Wat een goeie tip, thanks! Ben al aan het bestellen. En die 5 euro korting is bij besteding vanaf 20 euro zie ik, dus ff kijken wat ik er nog meer bij kan kopen.
Wij hebben een Nepal beker voor drinken of melk, met drinktuutje. En voor water krijgt ze elke dag een Hema rietjesbeker mee. Ik heb zelf een Dopper en ik vind ze mooi, maar ik laat dat dopje zo vreselijk vaak uit mijn handen vallen, dat ik weer overgestapt ben op mijn tupperwarefles.
Ik denk idd dat iedereen gewoon de Dopper bedoelt. Ik heb zelf ook een Dopper, wil nooit meer anders!
Wat vindt iedereen nou zo handig aan de Dopper? Een fles is een fles en water is water? Dat bekertje gebruik je nooit.... En ze zijn belachelijk duur.
Drinkt makkelijk, lekt niet in je tas. Is handig schoon te maken doordat je drie onderdelen uit elkaar kan schroeven... Ik heb er pas eentje gekregen van mijn werk, als blijk van waardering. Sindsdien neem ik hem altijd mee naar mijn werk, ideaal ding.
Gebruik het bekertje ook nooit. Drink gewoon uit de fles. Dochter gebruikt het bekertje wel. Vind het geen dure fles trouwens. Hij gaat lang mee en kan in de vaatwasser.