Dank je wel! Net twee flessen en twee sportdoppen besteld voor 18,50. Ik had er al vaker aan gedacht eentje te kopen, maar vond ze erg prijzig. Komt goed uit, zo vlak voor de vakantie.
De dopper is zo fijn. Ook omdat je er bijv een ijsklontje in kan doen. Of een schijfje citroen / limoen / sinaasappel in kan doen. En hij kan de vaatwasser in.
Bedankt voor jullie reacties en tips! Ook de tip van de aanbieding! Ik ga als ik thuis ben eens uitgebreid kijken en bestellen
Bedankt voor de tip, ben al tijden aan het kijken voor een dopper maar vond de prijs steeds zo hoog en erna twijfelde ik over de kleur. Nu heb ik er gelijk 4 besteld, voor 20 euro, 5 euro per stuk. Voor mijn vriend 1 en de andere 2 reserve of als iemand ui mn kennissenkring er graag 1 wil.
Ik gebruik Klean Kanteen, zowel met sportdop als draaidop. Kan tegen stootje (roestvrij staal), kan in vaatwasser en is niet zo plastic.
Hier dopper voor water en klean kanteen voor melk en sapjes (met schroefdop). Op mijn werk een fles van klean kanteen met sportdop, doe er alleen water in.
Zo bedankt voor de tip van fonq! Net 2 flessen en 2 sportdoppen besteld voor 18,50. wat zullen de jongens blij zijn. Hebben ze dezelfde fles als mama ☺
De dopper. We hebben er drie in de kast, en een losse sportdop. Gebruiken ze nu een ruim jaar eigenlijk elke dag. Lekt niet en kunnen in de vaatwasser. Ik wil echt geen andere fles meer
Ik moet even thuis kijken welke ik heb. Voor mij is ie heel fijn, maar voor de kinderen wat minder, omdat het dopje best strak zit.
yeah thnx van de tip van fonq heb er 2 besteld 1 voor mijn zoontje en 1 voormezelf totaalbedrag is 12,50 inc verzend klopt dit? is gratis verzenden toch?
gratus verzending is vanaf 20 euro en de kortingscode werjt ooknpas vanaf twinrig euro. Ik heb er meteen zes besteld! Ook voor twee vriendinnen en mijn moeder. Thnx voor de tip!