Pff! "Onlangs heeft u een bestelling geplaatst op fonQ.nl met ordernummer .... Uw bestelling zou vandaag bij u bezorgd worden. Door een technische fout kunnen wij uw pakket helaas vandaag niet meer bezorgen. Uw bestelling wordt daarom morgen, zaterdag 2 juli, alsnog bij u bezorgd. "
Ik zou het pakket ook vandaag krijgen maar ook een melding op de track and trace site dat het vertraging heeft opgelopen.
Ik heb ook mail gehad dat het pakket vandaag zou komen en zie net de bus van de bezorger de straat in rijden, ben benieuwd.
Hier komen ze vandaag tussen 3 en 5.... precies de 2u dat ik er niet ben vandaag xD hopelijk leveren ze hem bij de buren af
Krijg net een mail van Fonq door een technische storing dat mijn Doppers vandaag ook niet komen 😔
Ik vind het maar vaag. Kreeg eerst allemaal mailtjes met data, op zn vroegst 6 juli kwamen ze bij hen binnen. Toen gisteren een mailtje dat ze vandaag kwamen. En vandaag een mailtje dat ze toch niet vandaag komen. Ik heb overigens 4 sportdoppen en 2 doppers besteld.
Volgens postnl is de bezorger onderweg, helaas geen tijdvak, maar geen mail van fonq dat ze niet bezorgd worden.
Ik heb ze ook ontvangen. Eigenlijk vindt ik ze niet heel bijzonder. Zijn gewoon simpele flessen met een draaidop. Ik had een andere voorstelling van dop, dus ik ga ze terug sturen. Heb geen zin om voor iedereen een sportdop te moeten kopen en zo vanuit de fles drinken vindt ik niks.