Wij willen volgende maand een grotere auto gaan kopen. Zoals het nu lijkt word het de Opel Zafira. We hebben 3 kinderen, maar er moeten regelmatig extra kinderen mee en vaak lukt dat niet. We hebben nu een Volkswagen tiguan en dat is met 3 op de achterbank eigenlijk te krap.
Wij hebben een nissan Quasqai +2. Is een 7 zitter. Als de 2 achterste stoelen openstaan is er geen ruimte voor kinderwagen. Wel voor buggy. Maar als er 2 buggys mee moeten dan legt 1 van de 2 stoelen plat. Verder ook genoeg ruimte voor 3 kinderen op de achterbank (nou ja middelste rij) mijn oudste heeft genoeg ruimte tussen 2 groep 1 stoeltjes.
Wij hebben een Opel Vivaro Combi L2. Heel veel plaats, rijdt heerlijk ondanks dat het een bus is en ziet er ook niet slecht uit. En gefeliciteerd met je zwangerschap!
Dankje, en wauw gewoon een 9 zitter! Zie alleen de aanschaf prijzen niet zo zitten. Maar als ik nou eens geld win... veel geld win.. is dit zeker een kandidaat!
Hij is inderdaad niet echt goedkoop. Wij hebben hem wel kunnen kopen toen er een actie liep en onze vorige auto namen ze ook terug waardoor hij iets meer betaalbaarder was. Maar ben zo blij met mn bus! Alle plaats voor de kinderen en voor ons. De hond kan mee zonder problemen, de buggy rol ik zo in de koffer en dan heb ik nog genoeg plek voor al mn boodschappen.