Voor mijn dochter zoek ik een leuk, zacht tutdoekje. Er moet een speen aan kunnen. Wie heeft er leuke tips??
Ik heb laatst op marktplaats een vrouw gevonden die tutdoekjes met koord voor speeltje maakte, compleet met labeltjes eraan en naam erop geborduurd. Niet duur en ZO leuk.
haha ja dat zag ik ook net kzie dat 'jouw' link ook handdoeken heeft met naam, prijs valt heel erg mee! denk dat ik 1 ga bestellen staat helaas geen maat bij hoe groot de handdoek is. gok gewoon 50x100 ofzo?
Ja jammer is dat he, als klant ben je toch altijd geinteresseerd in de maten lijkt me... echt een gemis als dat er niet bij staat. Ik denk ook dat het zal gaan om zo'n 50x100 handoekje inderdaad!
Ik ging even kijken, zie dat de maten erbij staan roozjuh, alleen niet als je op een artikel heb geklikt... klik in het menu op gastendoekjes of handoeken en dan zie je de maten bovenin staan
o hey ja nu zie ik het! lol heb daar gewoon overheen gekeken. ook stom dat het niet bij product zelf staan, maybe te veel werk hihi. maar ze is wel lekker goedkoop! zo ff checken wat verzendkosten zijn, daar schrik ik meestal van bij dit soort goedkope sites
Ik heb een tutdoekje van Baby's only waar een speen aan kan, niet zo heel duur en onwijs lief! Bekijk bijlage 260638