Albert

Discussie in 'De lounge' gestart door Tania, 24 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tania

Tania Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.240
    0
    0
    Er is hier vast wel iemand die wel is boodschappen heeft besteld bij Albert. Ik heb nogal veel nodig dus ik wilde het een keertje laten bezorgen. Maar nou vroeg ik me af hoe dat zit met de houdbaarheidsdatums. Als ik het in de winkel haal wil ik altijd melk die bijvoorbeeld nog ongeveer een week houdbaar is. Krijg ik via Albert geen melk die nog maar 2 dagen houdbaar is ofzo?

2. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Toen ik nog full time werkte deed ik altijd bij albert boodschappen.
    Opzich is de houdbaarheid ed prima hoor. Wat mij alleen heel erg tegen ging staan was dat ik steeds vaker vervangende producten kreeg. Was een product bv uitverkocht (coca cola) dan krijg je een volgens hun vervangensd product (huismerk) Dat vond ik vreselijk.
    En voor een enkele keer is het ook niet handig want je krijgt alles in kratten en daar betaal je 5 euro statiegeld voor en die kun je niet in de winkel inleveren. Als je wekelijks de boodschappen laat bezorgen kun je ze dus steeds omruilen maar als je het eenmalig doet zit je met die kratten

3. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Heb daar gelukkig nog nooit problemen mee gehad!
    Ik vind ze goede service hebben, alleen jammer dat mijn brood regelmatig platgedrukt tussen de pakken sap binnen komt.

4. veroon

veroon Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.055
    0
    0
    almere

je krijgt geen vervangent product meer hoor
    heb ik nooit gehad
    houdbaarheidsdatum is over het algemeen goed
    ik haalde gelijk al mijn boodschappen eruit en gaf de kratten weer terug

5. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Ok dan is dat veranderd. Tja is van mij alweer 4 of 5 jaar geleden hoor.
    En ja, wij hadden meestal wel 4 of 5 kratten minimaal dus das dan lastig om direct uit te ruimen

6. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    jammer dat doen ze in deze regio nog niet... had er anders zeker wel gebruik van gemaakt voor alle grote dingen...! erg handig lijkt me dat...

7. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Hier ook regelmatig bij de Albert besteld..goed schik mee..houdbaarheid datums waren eigenlijk altijd wel goed..en je kreeg ook vaak een extra product om uit teproberen...niets dan lof..en toen ik een keer iets niet geleverd kreeg werd het bedrag in mindering gebracht bij mijn volgende bestelling...

Nadeel is die kratten..betaal je best veel voor de 1e keer...daarna ruilen ze steeds om..*wij hebben meestal wel een krat of 4 en dan nog losse tas voor de groente enzo..:)*

8. abcd1234

abcd1234 Fanatiek lid

28 aug 2009
    1.350
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wij hebben ook nog 4 kratten staan voor ooit een volgende keer. Maar ik vind ze wel handig ;) Spaar er oud papier en lege flessen enzo in op in de garage ;)

9. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    hier doen ze het helaas ook niet. met mijn handicap zou ik er meteen gebruik van gemaakt hebben. maar dan voor de houdbare en zwaardere dingen. ( ik moet alles te voet of met openbaar vervoer doen )

10. abcd1234

abcd1234 Fanatiek lid

28 aug 2009
    1.350
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik vond het ook wel een nadeel dat je niet zelf de dingen kon uitkiezen hoor... Normaal kies je toch de kipfilets of hamlappen (bijvoorbeeld) die inderdaad het langst houdbaar zijn, of er het mooist uit zien, en het precieze gewicht kunnen ze dus ook niet zeggen, dat is ook maar bij benadering...

11. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Ik liet het ook regelmatig bezorgen en ook hier was de houdtbaarheidsdatum nooit geen probleem. Wat ik wel jammer vind is dat er van een heleboel dingen alleen maar a merken op staan. Verder doe ik wel goedkoper boodschappen omdat ik dan geen impuls aankopen doe omdat ik bijvoorbeeld lekkere trek heb.

12. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    Hier een luie huismoeder! Ik bestel regelmatig! Nog nooit vervangende producten gehad en als ik dan 1 keer een klacht had dan kreeg ik gelijk mijn geld voordat product terug!!

Mocht je het doen dan kan je 10 euro korting krijgen als iemand je aanmeld die al lid is ;) en die krijgt dan ook 10 euro korting!

13. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    hahahhah..ja wij ook..echt handig die kratjes hihihi

14. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

dit kwam ik tegen

Indien u lege klapkratten wilt inleveren zonder een nieuwe bestelling te plaatsen, verzoeken wij u ook om contact op te nemen met de Klantenservice. Zij kunnen dan een ophaalafspraak met u maken en laten u weten welke kosten hieraan zijn verbonden.

wat zijn die bedragen hoog trouwens om te laten bezorgen schrik er gewoon van

15. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    Ik laat altijd voor 4,95 bezorgen! Je moet ook aan een bepaald bedrag komen qua boodschappen! En als je de kratten terug wil sturen moet je de bezorgkosten betalen ;) vind ik heel belachelijk maar goed ik hoef ze verder niet in te leveren want ik ben er tevrede over!

16. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Ik vind het ook niet echt hoog!

Wij hebben het vooral gedaan op het einde van mn zwangeschap...ideaal!

Heb ook nooit vervangende producten gehad en eigenlijk ook nog nooit iets wat maar 2 dagen goed is.

En idd kregen wij er ook altijd iets bij om te proberen!

Ow en wat ik ook zoooo fijn vond toen...ze zetten het gewoon in je keuken! Hoefde zelf helemaal niets te sjouwen!

En ze nemen je lege flessen mee!

17. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Ik bestelde voorheen ook regelmatig bij Albert, ideaal. Die 4.95 was t me wel waard hoor, scheelde een hoop gesjouw. Vooral bij een verjaardag ofzo, en als je even flink de voorraadkast wilt aanvullen, dat red je niet met je tasje op de fiets :)

Ik heb nu ook nog 3 albert kratten geloof ik, maar ik heb ze gewoon in gebruik, voor vanalles en nog wat, dus heb er geen last van ;)

18. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

ja 4.95 valt wel mee, ik weet niet of het overal verschilt maar ik heb ff gekeken en hier zijn er maar 2 mogelijkheiden voor 4.95 de rest is hoger zelfs 11,95 dat vind ik toch wel erg hoog.

19. manytroubles

manytroubles Actief lid

9 dec 2006
    357
    0
    0
    I love Albert!
    Zo ongeveer eens in de 2 weken bestel ik.
    Eerst hielden de bezorgkosten me ook tegen, totdat ik besefte dat ik wel zonder er echt over na te denken een boek bestelde bij BOL en daar rustig 2 euro voor betaalde!

Manytroubles

20. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Toen ik net bevallen was liet ik wekelijks mijn boodschappen bezorgen. Nu doe ik het eigenlijk alleen nog met verjaardagen. Zaterdagmorgen komt Albert weer gezellig in mijn keuken. Geen gestress, gezweet en gesjouw voorafgaand aan het feestje van mijn zoontje, heerlijk! :D

*edit* vergeet ik in mijn egomoment gewoon antwoord te geven op je vraag :) Ik heb nog nooit producten gekregen die maar beperkt houdbaar waren, alles lekker vers.

Deel Deze Pagina