Onze dochter is 10 maanden, een baby dus. En nu willen we eind november graag 2 weken of zo weg om wat winterzon te pakken. Zij lekker in haar romper onder een parasol enzo. Niet te ver vliegen, maar wel lekker weer. Dus komen we uit op de Canarische eilanden. Wie kan ons daar een leuk hotel of appartement aanraden? Een kinderzwembadje zou leuk zijn, beetje in het centrum van een of andere plaats lijkt me leuk (hoeft niet groot te zijn). Wat is leuk voor een baby? En waar moet ik op letten met boeken? Alles is welkom!
Hoi Wat leuk! Wj zijn net een paar dagen terug uit spanje met onze kleine van 9 maanden. Ik kan je geen appartementen aanraden op de canarische eilanden, het enige wat ik bij ons de volgende x anders zou doen is iets boeken met ook een binnenzwembad. Het was zo'n 27 graden toen wij er waren, zwembad en zee water was erg lekker! Alleen voor de kleine toch wat te koud. Misschien een tip...
Parque Santiago in Playa de Las Americas op Tenerife. Ik weet alleen niet meer of we nu in 3 of 4 zaten.