De titel 'vraagt het al, wat is jou favoriete kerstfilm? Ik ben helemaal into de kerst En ik houd ontzettend veel van kerstfilms! Home alone vind ik toch echt wel nog steeds een suuuuper leuke film! De eerste 2 dan. Ik heb wel meerdere mooie kerstfilms gezien maar ik kan er zo even niet op komen.. Ik ben fan van echte familie-kerstfilms! Nu jullie
The Polar Expres, the Grinch, Kruimeltje (er was hier een paar dagen geleden een topic over kerstfilms)
A Christmas Carol! Blijf dat echt een mooi verhaal vinden. Niet the Muppets versie trouwens, maar dat komt omdat ik the Muppets niet leuk vind
Voor mij blijft dat home alone 1 & 2. Zo vaak al gezien maar blijf ze leuk vinden. Kan niet wachten tot mijn zoon de leeftijd heeft dat we samen kunnen kijken hihi.
Jingle all the way met Arnold Swarzenegger!! Ik heb net ook erg moeten lachen om de muppets Verder kan ik zo geen leuke film bedenken.
Niet allemaal kerstfilms maar worden wel altijd rond kerst uitgezonden: The polar express The Witches Mary Poppins Home Alone Gremlins The Grinch A Nightmare before Christmas Babe I looooove kerst en vele films die er uitgezonden worden
Ik ben niet zo van de kerst maar 1 film blijft me altijd bij... Het ergste...vergeet de naam altijd! Het gaat om een klein meisje die met haar zus en schoonbroer tegen een boom botst en in een coma raakt. In die coma droomt ze over een wonderland met een groot koekjes fabriek en huisjes van koekjes en schoenen. Een echt fantasie land. De boze man van het land woont met zijn twee dienaren in een bowlingbal. De inwoners zijn "gewone" mensen maar ook beren, eenden enz. Iemand een idee?? Haha
Ik heb deze week Notting Hill opgenomen en bridget Jones..Twee super films. Heerlijke vrouwenfilms dat wel haha...
Babes in toyland is het!! Viel me opeens in Is met drew barrymore en keanu reeves. Jaaaaaaaaaren geleden
The nightmare before Christmas!! Zo leuk! En The muppets christmas carol. Verder kijken wij ieder jaar traditiegetrouw naar gremlins en Die Hard.
Eerlijk? Heb een hekel aan kerstfilms Gelukkig staat rond de kerstdagen de tv niet zoveel aan, want echt *blegh*.