Wat is een goede aanbieding Stokke Tripp Trapp?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Micera, 2 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Micera

Micera Fanatiek lid

23 jun 2013
    3.296
    547
    113
    Ik ben me aan het oriënteren op de (populaire) kinderstoel Stokke TrippTrapp. Nu lijkt me dit een product dat relatief vaak in de aanbieding is, omdat zoveel ouders er een willen kopen. Maar ik heb geen idee wat nu écht een goede aanbieding is.

Aangezien we hem de eerste maanden toch nog niet kunnen gebruiken (ik ben in april uitgerekend, en hij moet eerst kunnen zitten voor je de stoel gaat gebruiken), heb ik rustig de tijd om een goede actie af te wachten.

Om het lastig te maken, zo'n stoel is niet helemaal compleet, maar zijn er veel extra opties. Als ik het goed heb gezien, bestaat een complete set voor een baby uit:
    - Stokke Tripp Trapp stoel
    - Babyset Tripp Trapp
    - Stokke stoelverkleiner
    (Dan sla ik de eerste 6 maanden over, want ik vind de newborn set echt veel te duur)

Bij de babydump is de stoel + babyset in de aanbieding voor €189,-. Dan krijg je ook 25% korting op een stoelverkleiner. Dus het totaal (stoel + babyset + stoelverkleiner) komt dan uit op € 219,-.

Is dat een super prijs, waarvan je denkt: meteen doen! Of komt deze actie nog 100x terug, en kan ik net zo goed nog een paar maanden wachten op een betere actie?

Overigens vind ik webshops net zo goed, ik heb geen voorkeur om de stoel bij een specifieke winkel te kopen.

2. roomsoesje27

roomsoesje27 Bekend lid

28 jul 2013
    899
    1
    16
    Assen
    Ik begreep van de winkel hier dat de prijzen van Stokke landelijk door Stokke bepaald worden, de aanbiedingen ook.
    Ze hebben net maanden de newbornset in de aanbieding gehad maar die is nu weer de normale prijs.
    Kans is dus groot dat hij vrijwel overal even duur is en wanneer er weer een aanbieding is geven bedrijven meestal niet van te voren aan.

3. Hevn

Hevn Actief lid

22 mei 2011
    236
    1
    18
    Klopt, de aanbieding van de stoel+newbornset is overal 190.
    De stoelverkleiner is het kussentje (toch?). Wij vonden 40 euro echt te duur voor een kussen, maar als je het graag wilt hebben en niet handig bent is het prima voor 30 euro.
    Er zijn ook veel nepkussens te vinden op internet die gemaakt zijn van stof wat je beter kan afnemen, maar die zijn gemiddeld ook rond de 30-40 euro per stuk.. Voor het geld hoef je er dus niet persee naar uit te wijken maar als je wat origineels wilt is het wel leuk.

4. Micera

Micera Fanatiek lid

23 jun 2013
    3.296
    547
    113
    Hmm.. het kussentje kan je dus ook gewoon zelf maken. Dat is niet een bijzonder ding dat nog speciaal voorgevormd is? Dat is in ieder geval goed om te weten, want dan ga ik eens googlen op een DIY :D

Wat bijzonder dat overal dezelfde prijs geldt. Wel slim van de fabrikant. Zijn er misschien dames die de prijzen al langer in de gaten houden en weten of het ook ooit goedkoper wordt, gedurende het jaar? Of is dit toch wel een standaardactieprijs?

5. cooksie

cooksie Bekend lid

24 aug 2012
    516
    0
    0
    midden van NL
    Ik zeg: marktplaats! Wij hebben
    2 whitewash stoelen met babyset en 2 kussentjes voor 200€ goed zoeken...! Ik heb marktplaats lang in de gaten gehouden! En het resultaat mag er wezen!

6. KimK

KimK Niet meer actief

Ik heb hem tijdens de mama mazzeldagen van Prenatal bij de Babydump gehaald. €175 voor kussen, tripp trapp en babyset. Vond ik toen een mooie aanbieding.

7. Micera

Micera Fanatiek lid

23 jun 2013
    3.296
    547
    113
    Oke, het kan dus wel nog goedkoper. :D De mama mazzeldagen zijn 2x per jaar, toch? Daar kan ik nog wel even op wachten, aangezien het toch nog wel 7 maanden duurt voor onze eerste baby er in kan zitten.

Na wat googlen zie ik dat de kans groot is dat de mama mazzeldagen eind maart/begin april zullen plaatsvinden. Even de folders in de gaten houden dus. ;)

8. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Mazzeldagen komen er binnenkort aan

New bornset was echt de moeite waard maar dan via mp aanschaffen...70 ipc 130 euro.... En mss wachten op de aanbieding van 59 euro weer

9. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Van deze aanbieding heb ik ook dankbaar gebruik van gemaakt :D
    Ik hou m ook weer in de gaten, want ik wil een 2e tripp Trapp voor onze jongste straks, maar dit keer met newbornset. Kunnen we gezellig met z'n allen aan tafel zitten straks :)

10. Mimime

Mimime Niet meer actief

Ik was €175 kwijt voor de stoel, babyset en de kussenset (stoelvefkleiner)

Was met de mama mazzeldagen van prenatal, behoorlijk goede aanbieding vond ik!

Later ook de newbornset gekocht voor €60,- en helemaal blij mee al! Zelf een hoes voor genaaid want de textielset vond ik echt belachelijk duur!

Deel Deze Pagina