wat is een goede anti lek beker?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Moesje78, 30 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    iemand ervaring met de antilek bekers van Tupperware?

2. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Nou vooral dat ik die dingen met moeite open en dicht kreeg en dat mijn kind er niets uitkreeg. Papa en ik kregen er trouwens ook niets uit toen we het probeerden. Was dus echt antidrink.

3. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Wij zweren bij de flessen van Difrax die flessen van avent vind ik verschrikkelijk die moet je eerst iets verder open draaien om een beetje melk er uit te laten komen anders moet die kleine zoveel moeite doen om het er uit te zuigen...

Nee de difrax flessen vinden wij ideaal.... wij geven kyano alleen nog maar melk uit de flessen en diksap en ander drinken doen wij uit een beker met een rietje of gewoon uit een glas....

4. Bloem

Bloem Actief lid

21 dec 2005
    417
    0
    0
    Ede
    die van de wibra :confused: jaja van princes nog geen 2 euro toen ik hem kocht en de enige die niet lekte... zelfs de avent fles lekt hier...
    Kan alleen niet zo heel veel in, ik denk iets van 180 cc dus moet binnekort wel over op een nieuwe...

5. liea

liea Lid

28 jan 2008
    36
    0
    0
    ik heb voor devlin de anti-lek beker van nuby
    lekt bij mij ook niet. heb er ook 1 van difrax liggen maar die vind devlin maar niets

6. Gul

Gul Actief lid

27 sep 2006
    380
    0
    0
    IT'er
    Ik heb de antilek van avent (ja dat hebben we al een paar keer gehoord) en het lekt niet.
    Ik heb voor mijn oudste ook avent gehad. Ik dacht goedkoop te doen en alleen het tuitje op mijn gewone fles te doen (dus gewoon de melkfles), want ik had een paar ervan voor de borstvoeding aangeschaft.
    Alleen die lekte dus.
    Daarna heb ik een paar van die echte (diksap) drinkflessen aangeschaft van avent. En geen van die lekken.
    Ik ben benieuwd naar die lekkende avent flessen of zij dus ook toevallig op de melkflessen de antilek hebben gezet en toen dus lekkende flessen kregen?

7. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    HEMA
    Wel goed de gebruiksaanwijzing lezen, ik deed het eerst verkeerd en drukte niet een paar keer op de deksel, resultaat, geen vacuum en dus knoeiboel. Nu werk ie prima!

Deel Deze Pagina