Ik heb even een hele serieuze vraag..... Nee vraag het me gewoon af. Bij de Zara hebben ze hele leuke bermuda's voor jongetjes in de wintercollectie. Maar hoe moet dit in de winter? Blote benen is nogal koud he... Ben benieuwd of iemand 'de' oplossing heeft
Vaag! Zelf adviseren ze het te combineren met schoenen . Zou het combineren met een maillot maar vind dat toch niet zo goed plan bij een jochie. Was gisteren nog bij de zara maar ze niet gezien.
Vond het wel grappig . De bruine combineren ze met schoenen een blouse en een jas en de grijze alleen met schoenen. Blijkbaar wisten ze het zelf ook niet ! Een legging lijkt me ook niet zo voor een jochie. Zou echt niet weten wat ik ermee moest als ik hem voor zoonlief zou krijgen.
Nee ik weet het dus ook niet, vind ze zo leuk maarja.. Kan ze dus niet aandoen. Pas in de zomer.. Maar wie weet is er iemand met een tip
erg leuk idd zeg maar een jochie met een maillot in zicht is idd niks. raar dat ze dat dan i nde mode doen nu is toch veelste frisjes
Ze zijn ook super leuk!!!!! Indd vreemd dat ze deze nu gaan verkopen.. Ik heb gisteravond ook nog eventjes in bed nagedacht, maar sorry, kom er echt niet uit haha
Haha vlinder Ik ga zo even een collegatje vragen. Staat me iets van bij dat ik haar zoontje een x in een bermuda heb gezien vorige winter... Als dat zo is horen jullie van mij
Tja, ik zie het ook niet zo voor me in de winter of wel...maar dan krijg ik gelijk zo'n beeld van zo'n Alpenknaapje.
Haha ja, ik dacht ook al.. A la Ciske de rat.. Maar vind ze zo leuk, maar heb nog steeds de oplossing niet En anders maar wachten op het mooie weer he, dan kan het zeker!
Heb even aan mn collega gevraagd, en die trek haar zoontje dus wel een maillot aan. En ik moet zeggen die ziet er altijd goed uit... Maarja jongen... Maillot... Ik weet niet
Ik snap niet dat iemand een maillot aantrekt bij een jongetje, zichtbaar dan. Dat ziet er toch niet uit? En dan een bermuda erover? Tja, smaken verschillen
Ja het lijkt mij ook echt niks hoor haha... Maar dat jongetje ziet er altijd heel erg leuk uit. Maar ik ga dit ook niet doen bij mn zoontje. Gossie, dan verklaard ie me later voor gek! 'oohh mam, heb je me serieus in een mailloit gedaan, tsss'
Vlinder, ik heb een foto gevraagd. Als ik die heb laat ik hem aan je zien. Dat jongetje ziet er altijd heel leuk uit namelijk Plaats m niet hier, ga geen foto's van andere kindjes plaatsen. Sorry
Haha Maar dan heb je toch ook nog een stukje blote benen? Ik ga het mn zoontje niet aantrekken hoor, maar ik vroeg het me serieus af hoe dit moet. Bij de Zara hebben ze er verschillende namelijk..