waterpokken

Discussion in 'Baby en dreumes' started by nazli21, May 2, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nazli21

nazli21 VIP lid

Jul 28, 2006
    7,052
    9
    38
    fulltime mama
    hallo,

Mijn zoontje van bijna 3 jaar heeft de waterpokken, maar ik heb ook een dochter van 5 maanden..

is de waterpokken voor de kleine gevaarlijk??

Groetjes Nazli

2. angel81

angel81 Bekend lid

Apr 10, 2007
    920
    0
    0
    Je hebt wel kans dat als ze het voor hun eerste levensjaar krijgen dat ze het later nog een keer krijgen zeggen sommige mensen. Maar volgens mij is het niet gevaarlijk. Alleen als ze pas geboren zijn. Maar als je je er zorgen over maakt waarom bel je de huisarts niet even? Die kan je wellicht misschien beter een antwoord geven omdat die er nu eenmaal voor opgeleid is!

3. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

een vriendin van mij haar zoon had de waterpokken, en die had aan de ha gevraagt hoe het zat met haar pasgeboren dochter, en toen zei de huisarts dat kinderen tot 3 maand juist immuun waren :(

4. nazli21

nazli21 VIP lid

Jul 28, 2006
    7,052
    9
    38
    fulltime mama
    ik heb de Ka gebeld en ik moet zo meteen gaan.. voor het controle.. Dus ga zo meteen langs..

5. nazli21

nazli21 VIP lid

Jul 28, 2006
    7,052
    9
    38
    fulltime mama
    nog bedankt voor jullie reacties

6. misa

misa Niet meer actief

Volgens mij is het niet gevaarlijk. Maar probeer zoveel mogelijk contact te vermijden met open wondjes. De besmetting is trouwens al zo'n beetje 2 weken voor uiting geweest volgens mij.

Wel is het vaak zo dat als een kindje de waterpokken voor 1 jaar krijgt, dat het nog een keer terug komt.

Share This Page