Welke auto zouden jullie kiezen en waarom? Wij overwegen sterk om een nieuwe auto aan te schaffen en twijfelen enorm. Ze hebben uiteraard alle drie voor- en nadelen... Ben benieuwd naar persoonlijke ervaringen!
Ja is heel ruim, en super overzicht. Verkopen hem voor opa, hij is pas overleden, wij willen m zelf niet omdat we pas een nieuwe auto gekocht hebben
Wij hebben een Berlingo. Nieuw gekocht in 2006, dus nog wel het oude model. Ik vind het een topauto. Zeer zeker aan te raden...
Vandaag de drie garages nog eens bezocht en een testrit gedaan met de kangoo en de partner tepee. Bevielen beide erg goed. Maar de prijs die onze vaste renault garage geeft voor onze auto die we dan zouden inleveren zit zo goed dat er echt wel een serieus prijsverschil is met de twee andere modellen. Dus het wordt sowieso de kangoo, hoewel ik de twee andere modellen net iets mooier vind. Maar ja, het is zo al duur genoeg dus verstand laten spreken . We twijfelen alleen nog een beetje omdat het niet persee nodig is. Maar wel veel makkelijker en dan zijn we er voor lange tijd vanaf. Dus ja, nog even laten bezinken.
Wij hadden afgelopen week op vakantie een Berlingo. Splinternieuw en wat een ruimte! Vind hem persoonlijk niet zo mooi, maar wel erg praktisch en fijn.
Hier een partner Teepee. Erg tevreden over. Qua basis is hij ook gelijk aan de Berlingo. Alleen de uitvoeringen zijn anders. De ruimte is super en volgens mij wat breder dan de Kangoo.
Mja, mijn voorkeur ligt ook anders maar het verschil is best groot. Niet qua basisprijs maar wel qua overnameprijs. Dus ja dan zet ik me wel over het iets mindere mooie uiterlijk heen . Het is niet zo dat ik de kangoo lelijk vind maar de anderen gewoon net wat mooier.
De kangoo en de berlingo zie je ontzettend veel verschil in het buitenland. Op Tenerife zie je praktisch van de lokale bevolking alleen maar zulke autos. Vroeg me echt af waarom maar het schijnen enorme praktische auto's te zijn met veel bergruimt en geen openslaande deuren achter waardoor ook weer ruimte is. Daarom willen wij ook een van deze autos kopen als onze auto het begeeft. (sorry volgensmij draagt deze reactie niets bij (A) )
Bereke waarom uiteindelijk de berlingo? Vanwege de prijs of heeft nog meer de doorslag gegeven? Ennuh welke kleur?