Nou geef je wel wat gelijk hoor hihi ik vind het er ook iets oudbolligs aan.. hihi. Vind de Yepp gewoon net wat strakker en hipper
Ik heb ook de Batavus Mambo Deluxe en hij bevalt super. Met 2 bomvolle fietstassen en mijn zoontje op de fiets is hij stabiel. We konden gebruik maken van het fietsplan van mijn mans werk.
Ik heb mn fiets gekocht bij de fietsenmaker.. Voor 900e, met zitjes.. Is een Limited edition, dus die zitjes zitten er standaarde bij. Heb dus kunnen afdingen was eigenlijk 1100e..
Ik wil graag de montego liberty 7 van 2011 gaan kopen, vind hem erg mooi en lijkt me van goede kwaliteit. Iemand ervaring mee?
Ik heb een batavus mambo deluxe 2011 in het wit en we hebben een blauw yepp zitje voor op de fiets van mijn man. Bobike wilde ik nu nog niet kopen, want die komen eind van de zomer met een nieuw stoeltje! Er is ook een nieuw merk wat ze verkopen bij de Rijwielcentrale en dat is qibbel. 1 stoeltje en verschillende kleuren kussentjes. Ziet er ook erg leuk uit en is iets goedkoper als bobike geloof ik.
ik heb deze ook net aangeschaft. ik krijg hem in maart/april. Door de fietsenmaker in laten lichten. De sparta en gazelle zijn 100,- a 200,- euro duurder. en werken met duurdere en mooier afgewerkte producten. Zoals de lampen etc. Maar kwalitatief gezien maakt het niet uit ten opzichte van de Montego. Zij hadden hier goede ervaring mee en zien ook op hun werkplaats nooit rare dingen of dat de kwaliteit dus echt anders is. Ik vond deze gelukkig ook nog mooier en was 200,- goedkoper. Normaal is dat andersom bij mij. hihi
hahahhaha hier een sparta amazone EN Harley D rijdster....alleen heeft mijn harley niet zo'n breed stuur hoor hahahhaha!!!!
Meer keus hahaha Nee zonder gekheid, minder grote stappen tussen het schakelen. 7 fietst heel prettig moet ik zeggen, ik gebruik 2 t/m 5 het meest.
ik heb de Gazelle Bloom met Yepp voorzitje. Ben echt heel blij met allebei de aankopen , een aanrader.
Vond de montego minder mooi afgewerkt, en dan heb je nog cortana ofzo. Hetzelfde verhaal, en saai.. Bij mijn fiets is overal aan gedacht, en merk niks van het brede stuur. Maar hij is ook aangepast tegenover de andere modellen dusja..
Tip: kijk of je fiets kunt finacieren via het fietsplan. Heb nu zelf maar een fractie betaald van de 1000 euro die de fiets kostte
Dat ligt ook een beetje aan je fietsroutes zeg maar, hahaha..moet je veel een bult op fietsen zou ik wel voor 7 gaan. Ik fiets nu niet veel, maar in het voorjaar en zomer pak ik wel de fiets, 3 keer per week 22 km. Dus ik heb 7 versnellingen. En ik moet de brug op en nog een flinke bult in de stad waar ik werk. Maar zou dat niet zo zijn en fiets ik kortere stukjes had ik ook wel met 3 versnellingen af gekund.