wat is een goede fles voor een baby van 9 maanden oud

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Ons Kleintje, 3 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

Hallo, welke fles is geschikt voor een baby van 9 maanden oud? Momenteel gebruik ik de Nuby Natural tough, met een speen voor 0 maanden medium flow. Ik vond dit goed bevallen, maar na observatie van onze fysio blijkt hij niet mooi vacuum te zuigen. Ze gaf het advies om een fles te gaan gebruiken die bij mijn leeftijd (9 maanden dus) past.
    Ze kon niet vertellen welke dat moest zijn. Ik heb werkelijk geen idee welke fles men geeft bij 9 mnd...:(
    Hij krijgt 2 keer daags de fles en 1 keer een tuitbeker. tijdens het avondeten oefenen we (paar slokjes) hem te drinken uit een beker.
    groetjes

2. wolly

wolly Niet meer actief

Ik ken de flessen die jij noemt niet maar wij gebruiken de S flessen van Difrax met nog steeds de S speen en dat gaat prima.
    Hij drinkt er goed uit en Jayden is 11 maanden nu.

3. Ons Kleintje

oke, dank je voor je antwoord. Ik ben nu dus aan het proberen hem te laten drinken uit alleen zijn tuitbeker. Groetjes

4. MamavanMischa

MamavanMischa Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.164
    0
    0
    Hoi, weet niet of je nog meer tips kunt gebruiken of nu gewoon de tuitbeker blijft gebruiken, maar wij zijn van de Difrax brede fles overgegaan op de Aventfles. Hij dronk nog steeds uit speen S en vond het veel te lang duren, vooral de papfles, en dronk zijn flessen nog maar half leeg. Hij drinkt nu uit Avent maat 2. Wat ik het voordeel vind is dat hier twee kleine gaatjes in zitten ipv 1 groot gat (Difrax M is te groot voor hem, dan loopt het langs zijn kin). En de papspeen heeft een veel groter gat dan die van Difrax (die heeft alleen een sneetje, die van Avent is een breder spleetje), hij drinkt de pap nu binnen 5 minuten op ipv een half uur.

5. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Wij gebruiken nog steeds de Difrax S-fles met S-speen en daar drinkt ze geweldig uit. We oefenen ook met een antilekbeker en een gewone drinkbeker, elke avond na het eten.

6. Ons Kleintje

Hoi,
    na 3 dagen alleen de tuitbeker te hebben gegeven,
    hebben we besloten dat dit geen succes is en we teruggaan naar het gebruik van de Nuby fles.:) En smiddags een keer oefenen met de tuitbeker. Groetjes

Deel Deze Pagina