Ik weet het echt niet meer...

Discussie in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' gestart door goddess tear, 9 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo,

    :cry: Ik weet het echt niet meer, en ik word er echt helemaal gillend gek van.

    Josh (4 maanden) vraagt zo ongeveer elke 1 a twee uur om voeding, soms wel vaker, mijn productie neemt gewoonweg niet toe, het neemt juist af. Mijn borsten zijn voor nu meer dan de helft keihard, de melkkanalen lijken verstopt te zitten, een warme douche helpt niet, compressie helpt niet, masseren niet, en (keihard) kolven helpt ook niet. :cry: .
    Daarnaast wil Josh het ene moment wel drinken, en als ik hem dan geef wil hij ineens niet en gaat zich overstrekken en brullen. Als ik hem dan wegleg wil hij wel weer drinken, en dat blijft zo doorgaan.
    Je snapt dat ik de hele godganse dag met hem bezig ben.

    Nu heb ik dan maar kunstvoeding geprobeerd, dat wil hij ook niet (ene moment wel, andere moment niet - oversterkken en brullen), en dan hapt hij weer naar mijn borst.

    Hoe moet ik nu in vredesnaam mijn kind voeding geven, zowel borst als kunst voeding gaan niet, hij huilt de hele dag, waardoor ik geen ritme aankan houden watbetreft slapen-voeden-spelen- slapen.
    Ik kan niks meer doen, ik ben alleen maar hem aan het troosten de hele dag, en het wordt met de dag erger.

    Ik ben echt op het einde van mijn latijn beland...

    Ik was net echt bijna in staat hem iets aan te doen, ik weet het ook echt helemaal niet meer.
    In het begin ging de borstvoeding zo super, ik overproduceerde, ik had een happy baby, alles ging goed... En ik weet niet waarom dat ineens is veranderd.

    Liefs,
    Samira

    Ps: Wilt u me alstublieft helpen?
     
  2. kwebbeltje

    kwebbeltje VIP lid

    13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Neem contact op met een lactatiekundige. Die jkan je hierbij helpen.

    Ilja
     

Deel Deze Pagina