Hoi! Vandaag begint de 9 maandenbeurs! Ik ga er vrijdag heen. Wie gaat er vandaag/morgen al? Ben erg benieuwd naar jullie ervaringen en wellicht tips! Is het bijvoorbeeld weer mogelijk om bij de kruidvat stand een speciale tas te kopen op bepaalde tijden en zo ja welke tijden zijn dat dan? Plaats je tips of ervaringen hier zodat we er allemaal kunnen genieten
Alvast een tips voor gratis spullen http://www.zwangerschapspagina.nl/gratis-aanbiedingen/421088-gratis-spullen-op-9-maandenbeurs-huishoudbeurs.html
voor de mensen die nog gaan: ik kan jullie 1 ding aanraden: ga eens langs de 'intelligent potty' kraam en vraag om een demonstratie. Sorry dat ik het zeg, maar dat product slaat echt helemaal nergens op. Heb de uitleg serieus aangehoord, maar me daarna echt kapotgelachten. Die kerel zei ook nog: ja, het is niet wetenschappelijk bewezen, maar wij DENKEN dat het werkt!!! hahaha, sorry, maar dat product is echt het lachtertje van de hele beurs. Al moet ik zeggen dat het design zelf er wel mooi en strak uitziet.
Als je met de auto gaat, ga vroeg! Beurs ging woensdag om 11.00 open en 11.15 waren de dichtbijzijnde parkeerplaatsen vol. Chaos! 13.00 waren we binnen. Verder superleuke dag gehad. Fisher price rammelaar is de leukste goodie die ik gehad heb.
Mee eens!! Je kunt ook naar parkeerplaats 15, dan kun je met de pendelbus. Die reden af en aan, goed geregeld! Maar volgende keer ben ik voor 10.00 daar!
Donderdag hetzelfde bij de P van de Rai, ik kon gelukkig de zwanger kaart spelen en mocht nog op de P pal voor de ingang staan anders waren we naar het WTC doorgestuurd. Bizar! Het lijkt ieder jaar wel drukker te worden.