Hallo allemaal, Ik sta op het punt om een stokke trailz te kopen. Zijn hier mensen die ervaring hebben met deze wagen? Ik zag dat het stoeltje van de wandelwagen wel helemaal achterover geklapt kan worden, zodat de rug vlak ligt, maar de hoek in de heup blijft dan hetzelfde.... Is dat niet juist slecht? Of gaat het alleen om de rug vlak te krijgen? Ik ben beniewd naar jullie mening/ervaring!
Wij hebben de crusi, maar deze heeft volgens mij hetzelfde stoeltje.. Als je hem achterover zet hou je inderdaad dat de beentjes wat omhoog liggen, maar daar heeft dochter helemaal geen last van (we hebben deze wagen overigens pas sinds ze 1 jaar is, hoe het daarvoor gaat gaan we van de zomer uitvinden). Op het stoeltje zelf staat in verschillende talen vanaf welke leeftijd hij gebruikt mag worden en dat is in sommige talen vanaf de geboorte en in andere talen vanaf 6 maanden. dit zal met de lokale regelgeving van verschillende landen te maken hebben, maar in veel landen mogen ze dus al vanaf de geboorte in de wandelwageninzet/stoeltje als je hem helemaal plat legt (met verkleiner in het begin). Ik neem dus aan dat het zeker geen kwaad meer kan als ze de wagenbak ontgroeid zijn
Dankje voor je reactie mcw. Ik geloof dat het stoeltje inderdaad hezelfde is als de Trailz. Goed te lezen dat het wel bevalt. Ga jij wel een reiswieg erbij kopen nu dan? Ik was dat eigenlijk wel van plan. Ik denk dat ik hem maar gewoon ga bestellen
Ik heb geen Stokke maar een Joolz gehad en nu Bugaboo, maar dat is volgens mij bij ieder stoeltje zo, je veranderd alleen de stand van zit naar relax of lig.. Maar de beentjes blijven in de "zit" houding zeg maar. Al merkte ik wel toen ze net over gingen en je ze laat liggen dat ze een beetje omhoog kruipen en de beentjes wat meer strekken.. Maar vanaf 6 maanden is dat prima, sommige kindjes zitten ook al met 6 maanden (in kinderstoel bijv). Bij onze buggy is het wel zo dat als je hem plat maakt dat de beentjes meer gestrekt liggen ipv in zit houding blijven..
Bedankt voor de reactie! Dan maakt het misschien toch niet zoveel uit dat de heup wel in zitstand blijft. Ik dacht dat andere merken helemaal plat gingen, maar dat verschilt dus ook nogal. Bedankt voor het delen van jouw ervaring.
Bij de mura gaan de beentjes niet omhoog als je hem plat legt, dus is zeker niet bij elke wagen zo. Is maar goed ook hier, want mijn zoon was een megababy en paste al niet meer in de bak met 4 maanden, dus was erg blij met een zitje dat volledig plat kon. Maar dat is een uitzondering, de meeste babys passen lang zat in de bak...