Wie heeft er de Beaba Babycook?

Discussie in 'De lounge' gestart door bezigbijtje, 15 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
  2. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Ik zit er ook aan te denken hem aan te schaffen, maar ik vind hem best prijzig dus ik ben ook benieuwd naar ervaringen!

3. sunshine1976

sunshine1976 Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb zoiets van Philips gebruikt en vaak ook!Die is ook nog goedkoper volgens mij maar ik weet niet of op die van jou meer mogelijkheden heeft?
    Maar het is zo makkelijk!! Water in het reservoir aardappel en groente en eventueel vlees erin en dan is hij met 15 à 20 min klaar. Om vervolgens het apparaat om te draaien en de boel te mixen en dan de aventbakjes vullen en die in de vriezer.Super!!

4. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Ik heb hem gehad maar vond het niks. Heb toen bij een vriendin die van Philips gezien. Wat een verademing... niet veel schoonmaken en ook nog eens goedkoper. Mocht er hier een spruitje twee komen dan komt er def zo'n apparaat van Philips en niet die van Beaba ... zo veel losse dingen en overal kiertjes waar troep tussen kan gaan zitten. Nope niet voor mij meer. En ik vond die ook niet goed malen. Althans te goed want met een beetje grove stukken ging niet goed!!!

5. Sannebc

Sannebc Niet meer actief

Ik vind het zonde van je geld! Koop een goedkopere stoomkoker met verschillende mandjes en een staafmixer (en een vork ;))
    Bereik je hetzelfde mee!
    Ik heb een klein stoomkokertje van de Zeeman gekocht, werkt prima.
    Je kan ook een inzetstoommandje kopen, of een soort roostertje (bij de Ikea) die hang je dan in de pan en stomen maar.

6. Silinde

Silinde Fanatiek lid

8 dec 2011
    1.385
    29
    48
    NULL
    Bij mijn mannen
    Ik heb de Chicco babypappa o.i.d. en heb hem héél veel gebruikt voor zoonlief, nu niet meer want Meneer eet met de pot mee.

7. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.296
    28
    48
    Gent
    grote miskoop hier.
    Heb hem ook en maar een maand gebruik in het buitenland. En dan nog enkel de flesverwarmer die er in zat.
    Heel gedoe om te kuisen en op te bergen ed.
    Een gewone staafmixer is veel handiger, goedkoper en daar kan je over 10 jaar nog de soep mee mixen. Met dit ding niet
    Ik kookte het eten in een gewone kookpot en dan de mixer erin, nooit problemen mee gehad. Voordeel was dat ik kookte voor in te vriezen.
    Ik kocht bvb een heleboel tomaten tijdens de korting, vlees en aardappels erbij, koken en mixen, in doosjes stoppen en in de diepvries en eten voor een keer of acht. Heel gemakkelijk

8. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ik heb hem en ben er super enthiousiast over :D!! ideaal ding !

heleentje dit is ook niet om super veel mee te maken handig maa rwel voor een paar porties bijv. ( of gewoon 1 portie ) ik vind hem ideaal :D! + dat je alles bij elkaar kan gooien :D (vlees/groente/aardappel bijv)

9. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Ik heb het oudere model (zie foto) gebruikt en was er zeer over te spreken! Eenvoudig in gebruik, en helemaal niet zo'n gedoe zoals ik in sommige reacties lees.
    Ik heb 'm pas aangeschaft bij de tweede, en heb altijd spijt gehad dat ik 'm niet gelijk bij de eerste aangeschaft heb.

Deel Deze Pagina