Ik mag over 3 weken weer mijn abonnement verlengen en mag voor het eerst aan de Smartphone. Nu heb ik al verschillende reviews op internet gelezen, maar ben benieuwd of iemand hier ook al ervaring heeft met de 800 of de 900 en hoe die bevalt. O ja, heb nu een BB
Ik heb nu net 2 maanden de 800 en kan de telefoon al opsturen. Batterij is erg snel leeg. Bij amper gebruik red ik de dag ermee. Echter als ik hem redelijk gebruik, red ik er nog geen werkdag mee. Daarnaast al een paar keer vast gehangen en dat het beeld trilde, volledig op tilt was. Ik weet niet of dit een veel voorkomend probleem is of dat ik de pech heb een slecht toestel te hebben ontvangen. Verder vind ik het wel een fijn toestel en ik hoop dat hij, na opsturen, wel na behoren functioneert.
hier de lumia 800. Ik vind ´m prachtig en ook handig in gebruik (was wel even wennen). Het klopt dat de batterij snel leeg is, ik moet eigenlijk elke avond opladen maar dat komt volgens mij omdat je er veel meer internetdingen op doet. Ik vind dat het enige nadeel. Verder geen klachten! (ohja, ik heb de ''babyblauwe", prachtig!)
Mijn man heeft hem en nu wil ik hem ook Hele fijne telefoon.. en tja elke dag opladen maar dat is tegenwoordig met elke telefoon zo.
Wat wil je met je telefoon doen? Nokia werkt namelijk op windows en is een stuk minder open dan android... Daarin kun je bijna alles zelf aanpassen en er zijn meer apps voor te krijgen Mijn eigen ervaring (werk in een telefoonwinkel) is dat we er relatief weinig verkopen maar er in verhouding erg veel op reparatie gaan... De 800 dan... De 900 is nog te nieuw om daar iets zinnigs op te zeggen haha
Tja, wat wil ik met de telefoon: - Whatsappen - Mail checken - Facebook - Twitter - Zw pagina lezen - Nu.nl - O ja, bellen en soms sms'en Wil de Nokia 900 vooral omdat hij een stuk goedkoper is dan bijv de S3 een stuk duurder en hij ziet er gewoon top uit!
Bij welke provider zit je en wat voor abonnement zou je willen? En waarom het allernieuwste model? Met een s2 zou je bijvoorbeeld ook al prima uit de voeten kunnen! Door zijn software update naar Android 4.0 is deze ook een heel stuk sneller geworden! Sowieso 1 advies, ga ze allebei testen in een winkel om te kijken wat je van beide besturingssystemen vind! Is mss makkelijker om dan een keus te maken dan vanuit reviews! Want de meningen tussen beide systemen zijn er verschillend ikzelf vind windows een drama maar dat is waarschijnlijk te wijten dat ik helemaal aan android gewend ben...
Ik zit vast aan Hi en die werken momenteel met leasetoestellen en dat is met een Iphone of Samsung een duur geintje. Ik wil graag een nieuwer model omdat mijn BB (ouder type) nu met heel heel heel vee moeite de 2 jaar vol kan maken en ik nu ook echt een nieuw toetsel moet, kan praktisch niet meer bellen met de BB. Whatsappen gaat al te snel, kan hij niet bijhouden met typen (en zo snel ben ik niet ). Dus nu wil voorkomen dat ik bijv met een S2 over 2 jaar met een totaal verouderd toestel zit...
Ik heb de lumia nu ook al een tijdje en heb nergens last van, ja tuurlijk gaat de batterij snel leeg, maar de samsung van mijn man ook...en ik gebruik m best intensief. Het besturingssysteem was ff wennen, maar als je eenmaal gewend bent, geweldig! Ik heb ook de blauwe
Waarom dan niet met nummerbehoud over naar een andere provider? Je betaalt nu uiteindelijk een bedrag voor een toestel die niet eens van jou wordt... Verouderd model is een hele lastige term in de telefonie maar nu wel heel anders dan dat dat vroeger was! Nu dankzij de updates gaat je telefoon gewoon met zn tijd mee! Het enige wat nu vaak veranderd is het uiterlijk en net iets andere hardware maar in basis kunnen ze net zoveel! Ook staat Samsung erom bekend hun topmodellen zolang mogelijk mee te nemen in alle ondersteuning en updates die ze uitbrengen...