Cyste of beetje hoop?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Billie2202, 11 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Billie2202

Billie2202 Actief lid

7 sep 2014
    151
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 Billie2202, 11 nov 2014
    Laatst bewerkt: 11 nov 2014
    Hallo dames =)

vandaag zit ik op 12 dpo. 29 oktober de 1e positieve ovulatietest. Nu weet ik dat als een cyste ontstaat deze volloopt met vocht, maar geeft het dan ook gelijk hormoon af?

Ik had van 6 tot 8 dpo behoorlijk pijn aan de rechterkant (zie topic hier )

Dus dacht of innesteling (bbz) of misschien groeiende cyste. Heb sinds toen een paar dagen ovulatietestjes gedaan die gewoon wit of tot gister heel licht te zien waren.
    Nu dus 12 dpo en vandaag was de zw. test (wibra) gewoon lekker omo wit. Toch erg zwaar gevoel in mijn buik, niet te genieten en dizzy/onpasselijk sinds vorige week. Vanmiddag had ik een beetje zalm gekleurde afscheiding bij afvegen, en inmiddels is dat nu ook weer weg. Toch weer een ovulatietestje gedaan en deze was toch nagenoeg erg duidelijk.

Hij is niet posi positief, en ik wil ook niet vragen of ik zwanger ben want de test gaf al aan van niet, en volgens mij is 12 dpo nagenoeg aan de late kant voor een innesteling, maar kan het zijn dat als het een cyste is, deze even is gestopt met groeien en nu weer groeit en daarom hormoon afgeeft? Of geeft een cyste vanaf het ontstaan al hormoon af?

Deze cyclus is echt behoorlijk vaag aan het worden :(

Weet niet of dit topic hier of ergens anders hoort trouwens.

Bijgevoegde bestanden:

2. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Kan het niet gewoon je eisprong zijn? 12dpo is toch een mooie duur om positieve ovulatietest te hebben?

3. Billie2202

Billie2202 Actief lid

7 sep 2014
    151
    0
    0
    NULL
    NULL
    dpo betekend days past ovulation...dus 12 dagen na eisprong. Zou dan 2x een eisprong hebben in een cyclus. Kan hoor, is alleen heel zeldzaam.

Dit is namelijk mijn lijstje van deze maand en 29/30 oktober waren ze positief

;)

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina