Even voortbordurend op het herfsttopic; Ik zoek tuinkabouters. Gewoon van die simpele die je normaal voor een paar euro ergens kon kopen. Ik zie ze nu nergens meer (ben bij de action, xenos en tuincentra geweest). Wie heeft er ergens tuinkabouters gezien? Graag alleen winkels noemen waarvan je zeker weet dat ze ze hebben. Online zijn er veel tuinkabouters te vinden maar deze kosten vaak 20-50.
Ik denk dat het seizoen een beetje voorbij is qua tuinkabouters. Meestal duiken ze in het voorjaar ergens op. Misschien kun je eens bij de kringloop proberen. Ik heb ze ook weleens in de schappen van de blokker gezien.
https://www.google.nl/?gws_rd=ssl#q=tuinkabouter+kopen&tbm=shop hier staan er genoeg voor een paar euro
Tja, ik was laatst op zoek naar een muurhaak waar je een Hanging basket aan kan bevestigen, werd mij ook verteld (bij sommige winkels) dat ze dat alleen in het voorjaar hadden. Overigens snap ik het wel, stenen tuinkabouters kunnen natuurlijk kapot vriezen tijdens de winter. Tuinkabouters zijn meestal niet suïcidaal, dus die laten zich na augustus wijselijk niet meer zien. Maar goed, blokker dus. Ben je al bij de bouwmarkt geweest. Praxis XL bij de tuinafdeling? Misschien Marktplaats?
Ja joh ik heb allerlei van dit soort kabouters voorbij zien komen. Echt hilarisch! Maar aangezien het voor mijn zoon van 2 jaar is, kies ik toch maar iets nettere hihi
Hahaha, lijkt me verstandig. Ik weet trouwens niet zeker of ze er ze nu nog hebben, maar als je er een keer toevallig toch komt, zou je eens bij Big Bazar kunnen kijken. Daar heb ik ze ook regelmatig gezien, maar geen idee of ze bij het vaste assortiment horen..
Heb ze ook vaak bij Euroland gezien, weet nu of ze ze nu nog steeds hebben want die hier in de buurt is nu weg.
de boet in hoogwoud heeft ze (noordholland) en ik heb ze laatst gezien bij de big bazaar marktplaats misschien? of de welkoop?