graag meer uitleg over tablets en apps ...

Discussion in 'De lounge' started by liesbet77, May 7, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. liesbet77

liesbet77 Actief lid

Dec 26, 2009
    333
    0
    0
    bediende
    België
    Hoi

ik ben oud aan het worden denk ik , want ik ben niet meer helemaal mee in die apps &co. We zouden misschien een tablet willen kopen voor de kinderen maar geen te dure.

maar: waarop moet je letten?
    welke capaciteit .... moet zo'n ding minimaal hebben, en kan je bv een externe geheugenstick gebruiken waar je spelletjes op zet?
    hoe geraak je aan leuke apps? kan je dat dowloaden van internet? stel dat je een goedkopere tablet van bv 150 euro koopt dan staan daar vermoedelijk nog geen spelletjes op, waar moet je die dan gaan zoeken (ik weet dat bv samsung een eigen playstore heeft zo ver ben ik al maar wat als je een ander merk koopt)?

is zo'n kindertablet interessant (bv van angy birds op bol.com)?

2. Blemma

Blemma Fanatiek lid

Mar 11, 2013
    2,472
    16
    38
    Female
    Verpleegkundige in de wijk
    Wij hebben een ipad en daarmee kun je de apps(oa spelletjes) downloaden uit de AppStore.
    Wij zijn erg tevreden over de ipad en we gebruiken m erg vaak.
    Mijn moeder heeft een goedkope tablet van een vaag merk en die is ontzettend traag en het touchscreen pakt niet goed.
    Ik zou wel voor een bekend merk gaan.

3. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Apps download je inderdaad bij Android (die ook op de meeste andere merken zit) uit de playstore en bij bij de Ipad van Apple uit de Appstore . Externe geheugenstick hoef niet.

4. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik zou toch persoonlijk ook liever voor een Samsung tablet of Ipad gaan ipv een ander (vaak goedkoper maar ook slechter) merk.

5. sydneys

sydneys Niet meer actief

apps download je in de app-store, dit staat al in de ipad of bij android-toestellen
    de eerste keer moet je een account aanmaken, volgens mij bij android en apple maar dit is geheel gratis en wijst zich vanzelf uit

de meeste apps zijn gratis, je kan als je wil nooit iets betalen want er is zeker genoeg keuze
    bij apple download je de apps door een wachtwoord, wel handig voor als je eens een kaartje met geld koopt zodat je kleintje niks per ongeluk kan kopen als de kinderen het wachtwoord niet weten, bij android betaal je dmv een creditcard en nog andere opties maar nogmaals,...meer dan genoeg gratis apps!

ik zou niet voor een goedkoop toestel gaan, velen zijn heel erg langzaam en jij en je man zullen er ook veel gebruik van maken

ik heb een apple ipad2, 16gb voor mij is dit meer dan genoeg, ik zet er geen muziek en films op, wil je er films opzetten voor eventueel in de auto dan zou ik voor meer geheugen gaan of telkens de film wissen en een nieuwe erop zetten

apple en samsung zijn de beste, niet de goedkoopste maar goedkoop is duurkoop en daar krijg je spijt van

6. liesbet77

liesbet77 Actief lid

Dec 26, 2009
    333
    0
    0
    bediende
    België
    hoi, ja die dure zullen wel beter zijn maar ik geef dat toch nog niet graag aan dochter van 3 en zoon van 7... ik vind het wel leerrijk, heb gezien dat er ook tekenapps ed bestaan , en apps om te rekenen ...

is deze iets denken jullie, bij kruidvat?
    Kruidvat - Tablets

7. sydneys

sydneys Niet meer actief

alles wat je je kan inbeelden bestaat van apps.
    je hebt tegenwoordig ook hele goede kindvriendelijke hoezen speciaal voor kinderen voor als ze er eens mee stoten of laten vallen.
    ik zou ze eerder aanleren "op de ipad is of op de grond of aan de tafel maar er niet mee lopen"

8. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    Ik zou even kijken of er een demonstratie model is..
    Als je een goedkopere hebt is het wel eens zo dat het touchscreen erg moeilijk is. Hard moeten drukken ed.
    Dus ik zou er dan 1 kopen die je in ieder geval in handen hebt gead.
    Want 139 euro is veel geld als het je toch niet bevalt.

9. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

€140 kruidvat.. Zou ik voor €300 de iPad mini halen eerlijk gezegd..

Werkt als een zonnetje, veel apps, Apple heeft goede garantie, etc

10. koala28

koala28 Niet meer actief

Mee eens

11. koala28

koala28 Niet meer actief

Onze jongens van 2 en 3,5 jaar zitten ook op de iPad. Zij hebben de iPad 1 die voor hun is. Er zit een beschermhoes omheen en een beschermfolie. Gaat heel goed qua omgaan met de iPad. Ze laten 'm niet slingeren of vallen.

Share This Page