Hier ook miele, wel met hepa filter omdat ikzelf allergieën heb. En met zak, heb ook zakloze gehad maar die verloren toch altijd snel de zuigkracht en dan moest die ranzige bak weer schoon gemaakt worden.
Ik heb hier een standaard miele stofzuiger. Was een tweedehandsje en hij is nu 14 jaar oud. Wordt dagelijks gebruikt/mishandeld. Heeft al die jaren veel dierenhaar en zand opgezogen en hij doet het nog perfect. Hij zuigt met zn 14 jaar nog beter dan een nieuwe dyson. Ik heb verder ook geen goede ervaringen met dyson. Heb 2 familieleden die zo'n ding hebben en hem weg gedaan hebben. Die waren om nadat ze de miele geprobeerd hadden. Als deze gaat hemelen dan neem ik weer een miele
Wij hebben een robotstofzuiger en zou nooit meer anders willen, scheelt zoveel tijd. En 1x per week gaat de schoonmaakster door het huis met een Miele.
Miele C3 complete power line cats and dogs....met zak en hepa filter. Top apparaat! Als deze het ooit begeeft weer een Miele.
Wij hebben een zakloze miele. Met parket zuigmond. Heerlijk!! Geen gezeur met stinkende stofzuigerzakken. Gewoon zo vaak legen als je wilt
Vraagje voor de mensen met een dyson, hier ook een dyson maar kan de laatste tijd 1 keer per week wel het filter schoonmaken, het filter is dan ook echt vies! Hebben meer mensen dit probleem?
Welke van de 1001 onderdelen die je moet schoonmaken? Die van stof? Ik doe hem in een bak met water, wordt helemaal zwart, laten drogen in de zon of op de verwarming en klaar.
Ja het filter van stof, aan het filter zit bij mij dan ook echt een beste laag stof. Dit had ik eerder nooit, maar de laatste tijd echt binnen een week en dan kan ik het weer helemaal uitspoelen
Ik heb sinds een paar weken een Dyson V8 animal+. Ik weet alleen inderdaad ook (nog) niet goed hoe om te gaan met deze schoon te maken. Verder bevalt 'ie enorm goed!
Nou dit. Wij hebben ook Miele en sinds kort snoerloeze Dyson, V8 (?). De Miele wint het keihard betreft zuigkracht en super fijn met stille stand. Maar de Dyson is geniaal voor even snel tussendoor (zoals met etende kids). Dyson verkies ik niet het hele huis mee te doen. Alleen de kruimeldief wint t niet van de Dyson hoor. Oke, niet vergelijkbaar in prijs natuurlijk. Maar de kruimeldief (en best sterke, goede reviews) is gewoon brak met kattenhaar, etensresten etc. Mehh.
Ik vind dat onze Dyson V8 het weer super doet nadat ik dat stoffen filter grondig heb schoon gemaakt. Als je daar lang mee wacht is even uitspoelen niet genoeg. Sindsdien is de zuigkracht weer helemaal terug. Superfijn.
Deze hebben wij ook. En dit in combi met een draadloze steelstofzuiger van bosch voor de kleine knoei partijen
Even op YouTube filmpje kijken! Vooral de stoffen filter die je er met een paarse dop uittrekt, af en toe in warm water schoonmaken. Ik deed dat een jaar niet en toen deed de stofzuiger het haast niet meer!
Gebeld met dyson en ik krijg een nieuw cycloon gedeelte opgestuurd en dat terwijl de garantie in maart verlopen was. Super service van dyson! En weet niet of het nu nog zo is maar toen ik mijn stofzuiger kocht zat er standaard 5 jaar garantie op.
Vraagje voor dyson V8 gebruikers, hoe lang kunnen jullie hem gebruiken op de max stand? In de winkel zeiden ze tot 20 min. Nou die van mij vaak maar een krappe 10 min. En dan heb ik echt nog niet alles beneden gehad. Ik gebruik hem voornamelijk voor tussendoor, na het eten. Voor het ‘grote’ werk pak ik mijn gewone bosch. Dit doe ik ook 1 keer per dag. Nu onze hond aan het verharen is stofzuig ik wel 3 keer per dag maar de dyson stopt heel snel.
Dit heeft een vriendin van ons ook. De accuduur is veel te kort. Voor ons reden om niet voor een Dyson te kiezen. Ik zuig graag alles grondig. Als ik hier dan lees dat je het filter elke week moet afspoelen en dat hij ideaal is voor even tussendoor, dan vind ik het echt zijn euro's niet waard. Ik ben benieuwd of iemand al ervaring heeft met de Rowenta Silence Force? Wij hebben momenteel een Miele (hij is nog van mijn oma geweest, super ding!) , maar na 2 verhuizingen en wat verbouwingen met de nodige bouwstof e.d. gaat hij achteruit. Daar willen we 'm wel voor houden, maar dan een nieuwe voor het dagelijks gebruik.