zwemmen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Gul, 24 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gul

    Gul Actief lid

    27 sep 2006
    380
    0
    0
    IT'er
    We gaan komende vrijdag naar een bungalowpark.
    Dit is de eerste keer dat we naar zo'n vakantiepark gaan en er is ook een subtropisch zwembad. Mijn jongste is nu 4,5 maanden en ik wil graag met hem in het zwembad.
    Ik wil met mijn kleintje ook in het zwembad gaan, alleen ik heb last van mijn rug en ik dacht dat ik een zitje voor hem had waarin ik hem niet constant vast hoefde te houden (had ik vorig jaar voor mijn andere zoon gekocht). Nu blijkt dat dat vanaf 1 jaar en 11 kilo is. Nu heb ik dus snel een zwemband of iets dergelijks nodig waarin ik hem dus niet de hele tijd hoef vast te houden.
    Het is voor een keer en ik weet niet of hij van "zwemmen" houdt, dus ik zocht iets wat niet al te veel kost en waarin ik hem niet hele tijd hoef vast te houden.
    Ivm met mijn rug ben ik ook gewoon bang dat ik hem kan laten vallen als ik hem constant moet vast houden.
     
  2. Gul

    Gul Actief lid

    27 sep 2006
    380
    0
    0
    IT'er
    Mijn vraag is dus: Weet iemand waar ik een zwemband kan vinden voor mijn mannetje?
     
  3. stiekel

    stiekel Bekend lid

    hoi hoi

    als je naar center parcs gaat dan kun je daar ook zo'n zwemband kopen in het zwembad.
    daar laggen ze vorig jaar toen wij in hutten heugte waren namelijk wel.

    groetjes sandra
     
  4. Gul

    Gul Actief lid

    27 sep 2006
    380
    0
    0
    IT'er
    Nee, we gaan naar een belgische (sunparks).
     
  5. AstridvD

    AstridvD Fanatiek lid

    5 feb 2007
    1.120
    0
    0
    Docente Engels
    Amersfoort
    Wij hebben een leuke zwemband gekocht bij Intertoys van Nijntje, daar kun je zelf ook in hangen.
     
  6. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    JEp die van Nijntje hebben wij ook.
    Kind aan de ene kant, jezelf aan de andere kant.
    Kost volgens mij 9 euro.
     
  7. Gul

    Gul Actief lid

    27 sep 2006
    380
    0
    0
    IT'er
    En daarin kan hij vanaf maand 4 erin?
     
  8. Inky

    Inky Fanatiek lid

    12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    wij hebben die van nijntje ook maar ik vind dat ze daar toch ongelukkig in hangen.
    Volgens mij zijn die gele zitjes met zo'n band erom het fijnste. Weet alleen niet wat ze kosten en waar je ze kan kopen.
     
  9. Lente

    Lente Bekend lid

    12 jun 2007
    615
    0
    0
    die van Nijnte (mama&ik) hebben wij ook, maar we hebben hem nog niet gebruikt. Waarschijnlijk gaan we hem morgen voor het eerst gebruiken, dus dan kan ik het je laten weten.
    Twijfelde tussen die gele en deze, vond deze wel handig omdat je er zelf ook bij kan. Er staat op vanaf 6 maanden.
     
  10. Pendrag

    Pendrag VIP lid

    26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Ik heb een Nijntje zwemband zonder mama gedeelte. Was hier nog geen succes. Jarissa vind zo'n zwembad eng en koud. Ze wil dus lekker dicht tegen mama aan.

    Zou het voor jou rug ook belastend zijn zonder zwemband? Ik ben met Jarissa in het peuterbadje gegaan. Zelf op de bodem gaan zitten en haar op schoot en tussen mn benen dobberen. Dan til je haar dus niet.

    Ik denk echt dat zwembanden niet geschikt zijn als je baby niet zelfstandig kan zitten.

    Hoe je het ook oplost, heel veel plezier!
     
  11. Jessica 1985

    Jessica 1985 Actief lid

    15 jun 2007
    205
    0
    0
    oude-pekela
    Hallo,Gul

    Ik heb ook een zwemband van sesamstraat erg leuk,maar mijn kleine kan er niet goed in zitten ,hij vind het ook niet prettig.

    Liefs Jessica
     
  12. Gul

    Gul Actief lid

    27 sep 2006
    380
    0
    0
    IT'er
    Nou ik wilde die waarin mama aan de andere kant kon, maar als niemand het echt handig vindt (en sommige van jullie kinderen zijn iets ouder), dan denk ik haast dat ik niet de moeite neem om die te gaan kopen. Het is toch maar voor een week en wie weet hoe vaak we in het zwembad gaan (er zijn hele goede en hele slechte recensies over de zwembad, dus als we het niet leuk/schoon uit vinden zien, dan gaan we er nog niet in).

    Nou, na de vakantie maar op babyzwemmen denk ik. Dan weet ik voor volgend jaar tenminste hoe we hem kunnen vermaken in water en wat we nodig hebben :).
     

Deel Deze Pagina