Pff elke man is sexy en elke situatie is spannend Stom he! Niet dat ik daar wat mee doe haha maar mannelijke collega's bekijk ik opeens anders oud en jong Die man in de supermarkt lijkt opeens te flirten en die jongen in de straat is me nooit eerder opgevallen Andere ook last van hormonen op sommige momenten? Vooral vruchtbare momenten? Of juist rond bepaalde leeftijd? Misschien dat mijn libido in een doos heeft gezeten tijdens pil
Euhh nee, nooit wat van gemerkt.. Alleen meer zin in vriend wanneer m'n menstruatie er was, maargoed dat gaat juist tegen het 'oerinstinct' in, lijkt me
Rond mijn vruchtbare periode wel 'last' van mijn hormonen maar ik geil niet op alles wat los en vast zit. In dat opzicht totaal niet herkenbaar voor mij wat je schrijft.
Oh ja verschrikkelijk, en ik zie er dan altijd ook super goed uit. Huid straalt, haar zwiert, kont naar achteren en titn naar voren. En er zijn ineens allemaal knappe mannen. Goed voor je zelfvertrouwen die periode hahaha
Hahaha oke ho ho ik doe dat niet he maar schrik zelf soms van me hormonen half jaar geleden kon ik wel topic openen over mijn extreem lage libido
Ooo ja! Dat ben ik ook hoor. Zelfs zo erg dat ik soms een beetje ''verliefd'' word op mijn ex grote liefde hahaha. Weet niet waarom, want moet er niks meer van. Maar het is ook wel een lekker hapje en kennelijk ruikt mijn oerinstinct zijn vaderkwaliteiten ofzo? Al met al ben ik een hitsig beest en dat botvier ik met alle plezier op mijn vent. Heerlijk!
Jup.. hier ook een sloerie rond die periode.. Mijn man is dan altijd erg blij met me want hij is dan mijn 'slachtoffer'..
Hahah! Ik herken vooral het stukje dat alle mannen leuk lijken. Ik zie in de meest sullige collega ineens iets mannelijks ...
Ik ben vreselijk rond die periode!! Herken mezelf soms niet terug schaam schaam. Ik vind mijn lief ook zo lekker ruiken dan en zit de hele tijd in zn nek te snuffelen,hij haat dat En ja ineens lijken alle mannen leuk en als het over is denk ik echt bij mezelf want ze zijn allemaal lelijk.
De gynecoloog zegt ook dat vrouwen meer zin hebben wanneer ze vruchtbaar zijn maar zelf heb ik daar niets van gemerkt...
okeee ik moet echt me nest in... Ik las serieus : " wie ook last van "oesterinkt" rond eisprong.." ik dacht al Oesterinkt!? Wat is dat ?! Andere naam voor raar kleurige afscheiding ofzo ?! Hahahaha jeez zeg wat stom..