Ik weet niet of ik het bij de action zou kopen. Vorig jaar was er toch een heel gedoe over zonnecreme van de action. Dat je er heel snel mee verbrande. Ze hadden dus zonnecreme opgekocht wat al jaren oud was en daardoor de factor heel laag was geworden. Kan zijn dat ik fout zit of dat het een verzinsel is geweest maar zoiets ging vorig jaar toch rond.
Oww ja? Ik weet nog dat iedereen aan het speculeren was of het wel of niet waar was. Als het echt een verzinsel is ga ik daar ook wel kijken voor die vision
Ik zal even kijken.. Mooi verhaal wel Zie hier: https://m.facebook.com/dehoaxwijzer/posts/434381140031879
Nou ik weet wel dat ik jaren nadat dat keurmerk (cirkel met een A erin) was gekomen, ik nog flessen zonder zag bij de action en zeeman. Dus die flessen waren echt wel oud. Andere vraag is of ongeopende zonnebrand echt zo snel, zo sterk van kwaliteit verminderd. Ik denk wel dat de omstandigheden waarin de fles bewaard wordt veel invloed heeft. Vaak warm worden en weer afkoelen lijkt me niet bevordelijk voor de kwaliteit. Ik ben trouwens al jaren erg tevreden met de zonnebrand van de Lidl. En daar staat een houdbaarheidsdatum op. De fles van vorig jaar kan nog t/m juni mee.
Dat weet ik nog wel. Dat was ook wel een dom verhaal 😂. Maar de zonnebrand is dus wel degelijk ouder, wat niet wil zeggen dat het niet goed is. In 2012 geproduceerd en in 2014 in het assortiment.
Volgens l'oreal is zonnebrandcreme, mits ongeopend en op de juiste temperatuur bewaard, 3 jaar houdbaar. En In dit verhaal heeft de leverancier schriftelijk verklaart zich aan de voordchriften te hebben gehouden en zou er dus (theoretisch) niks mis moeten zijn met die fles.
Dankjewel meiden, ik heb Vision, de mousse versie gekocht. Ik hoop dat die goed bevalt, want was niet goedkoop Maar ik heb dat er wel voor over, wil niet dat ze verbrand omdat ik de creme niet goed uitgesmeerd kreeg...
Meestal wat er in de aanbieding is bij action..! Factor 50 of 30. En dat verhaal over een kind verbrand door slechte zonnebrand van action..? Alsjeblieft wat een hoax en wat een stom mens... Niet alles geloven wat een ander zegt en vooral niet hoe ze het brengen. Hier al jaren action, bevalt goed! Maar vision heb ik ook goede dingen over gehoord.
Ik heb vorige week een tube bij de Lidl gekocht van factor 50. Onze zoon heeft een erg witte huid en tevens wederom last van lente oortjes,en ik moet zeggen dat hij met deze creme niet verkleurd,geen uitslag krijgt en hij smeert erg fijn uit.
Cien van de lidl. Die vind ik vrij goedkoop en het voordeel is als we in Spanje op vakantie zijn dat je hem daar ook bij de lidl kan kopen. Scheelt weer een hoop qua bagage
Geen Vision bij de Action gevonden vandaag. Maar ik bedacht me dat ik het ook van boekenbonnen kan kopen bij Bol.com! (ik heb 75 euro aan boekenbonnen/VVV bonnen liggen terwijl ik geen boeken lees dan maar 'dure' zonnebrand ) Alleen nog kiezen tube of Kids mousse. Dochter heeft veel witte shirtjes, weet iemand of deze beide versies wel/niet vlekken? De kruidvat heeft probeertubetjes van Vision 30 SPF tube voor 2 euro, dat is wel ideaal. Die kan ik dan even proberen qua vlekken en wat het met dochters knieholtes doet (eczeem). Maar dan weet ik nog niet of dat voor de mousse hetzelfde geldt.
Onze dermatoloog rade juist aan geen factor 50 te kiezen maar 30! 30 berschermt voor 96 procent en 50 voor 98 procent dit is dus maar een klein verschil alleen zei hij zit in 50 alleen maar rare toevoegen die helemaal niet goed zijn! En 30 smeert ook nog eens fijner! 😉
Check www.smeerjein.nl eens. Al enkele jaren een erg tevreden gebruiker en ook mijn kids vinden het ook een prettige crème. Bijkomend voordeel dat er geen rotzooi in zit, wat bij veel crèmes wel het geval is.
Hier gebruiken we de No-ad factor 30 en 50. Smeert goed, trekt lekker in (dus geen witte spookjes en stinkt niet. In de zomerperiode vaak in de aanbieidng bij de Kruidvat 1+1 gratis. En hij is al niet duur.