Beide vlekken, net als ultrasun. Echter smeer ik de kids hier in in hun blootje en laat ze even 10 minuten intrekken voordat ze aankleden
Ik heb zo'n klein flesje van de Kruidvat sensitive gekocht factor 50. Makkelijk om mee te nemen.Is ook zonder parfum en het bevalt erg goed moet ik zeggen en smeert makkelijk uit. Ik ga straks wel over naar factor 30 maar die is dan weer met parfum (helaas) Ik hou niet van die geurtjes en het geeft vaak irritatie aan de ogen.
Ik heb een Vision probeertube van 2 euro gekocht, en heb thuis een vlekken-test (en eczeem-test) gedaan haha. Een oud wit shirt, met 6 soorten zonnebrand gesmeerd, en gewoon wasprogramma op 40 graden met alleen wasmiddel, en dan de vlekken checken. Beetje teleurstellend, ze vlekken allemaal op wit Nivea Kids (spray met blauw-gekleurde zonnebrand) SPF 30, heel erg. Ambre Solair Clear Protect+ transparante spray SPF 20, heel erg. Kruidvat Solait kids SPF 30 lotion, heel erg. Kruidvat Solait sensitive SPF 50 lotion, heel erg. Action/Hebron eigen merk SPF 50 lotion, beetje. Gewone Nivea Sun SPF 30 lotion, beetje. Vision SPF 30 lotion, beetje. Dan heeft de Vision nog als voordeel dat je het inderdaad maar 1 keer hoeft te smeren, en je vlekken makkelijker kan voorkomen. Heb vorige zomer namelijk meerdere kledingstukken weg kunnen gooien door die vlekken :x Dit jaar hopelijk beter met Vision! Ga de tube kopen, zit meer in.