Wat is een goeie tablet voor rond de 200 euro

Discussie in 'De lounge' gestart door troetjuh, 6 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.737
    7.507
    113
    Vrouw
    We hebben een Samsung Galaxy tab 2 van een paar jaar oud. Nog supersnel, goed beeld en de keren dat hij plat op z'n bakkie is gegaan is op 2 handen niet meer te tellen:D hij doet het nog super.

Verder hebben we nog een Samsung, type weet ik zo gauw niet. In ieder geval geen Galaxy maar hij doet het ook super.

De 3e is een lenovo en die heeft rond de 160 Europa gekost. Dat is echt een super ding. HD beeld, mooi geluid, snel en er kan een sd kaart in. In Android dus heel veel gratis appstore. In tegenstelling tot Apple.

2. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Lenovo is een goed merk. Ik ben tegen Apple producten, vanwege hun bedrijfsvoering. Veel te duur ook allemaal.

3. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Bedankt allemaal

4. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.124
    2.959
    113
    Vrouw
    Wij hebben voor onze oudste zoon al 2 jaar een Lenovo. Onze jongste zoon zit op de kleuterschool en hier op school is het zo dat ze met de Apple iPad werken. Je kunt er 1 van school lenen dagelijks en die blijft dan uiteraard op school. Of je kunt er 1 kopen. Dat houd in, je betaald zelf 140 euro, en de school de rest. Dan is hij ook echt van jou, en gaat hij elke dag mee naar huis en in de vakantie ook.
    Als ik s'avonds ff een tablet pak, is het toch vaak de Lenovo. iPad is ook prima, maar de Lenovo doet zeker niet onder. Net zo snel, mooi scherp beeld. Idiaal ding.
    Zeker geen troep!

5. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    Mijn kinderen hebben allemaal een andere tablet. De oudste een iPad air 1, prima tablet werkt snel, batterij gaat na 2 jaar nog steeds lang mee. Mijn tweede zoontje heeft een Samsung tab 3, ik vind het menu ingewikkelder maar hij speelt geen spelletjes en wil alleen maar YouTube kijken dus voor hem is dat ding prima. Jongste zoontje heeft een iPad Mini 2, vergelijkbaar met de iPad air maar dan een maatje kleiner is verder dus ook prima. Ik vind de keuze aan apps wel beter voor de iPad als voor de Samsung maar het is maar net wat je precies verwacht van een tablet en of het apparaat dan aan jouw verwachtingen zal voldoen.

De Samsung is bijv perfect voor mijn tweede zoontje, maar hij zou het niet geweest zijn voor mijn eerste zoon hij doet toch gewoon andere dingen weer op een tablet.

Deel Deze Pagina