Wat is een hongerige baby?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door guppie81, 18 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    hartstikke mooi meid...

hier heeft het even geduurd voor ze weer "normaal" dronk na de prikjes.....

en aangezien ze de nachtfles steeds vaker schoorschoof naar de "ochtend" ben ik haar flessen gaan verhogen van 150 wtr naar 180 wtr(200 voeding) , en daar drinkt ze nu gemiddeld zo'n 170 van zodat ze toch genoeg binnen krijgt op een dag....

ze krijgt nu 5 flesjes per dag en drinkt nu gemiddeld 850 per dag maar zou ik haar meer friso comfort geven, zou ze weer minder naar binnen krijgen, dus heb je later het idee dat je ze haast niet naar binnen krijgt bij haar zou ik de samenstelling weer iets veranderen...

succes met de kleine als ze haar prikjes heeft gehad...

gr.smoekie

2. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Mijn kereltje wil vanaf gisteren ook om de 2,5 uur wel een fles. Als ik hem meer wil geven dan kan hij het niet op....
    Hij ligt dan te huilen in zn bedje en is niet te troosten, alleen met een fles dus. Dacht dat het mischien aan de feestdagen kon liggen, er op uit en zo... Bendus beniuwd naar meer antwoorden op je vraag... ;)

3. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    ik weet natuurlijk niet hoe de dagen zijn verlopen, maar omdat jij schrijft dat jullie er op uit zijn geweest enzo, misschien is de kerel wel gewoon moe en "vecht" hij tegen zijn slaap...dan lijkt het idd of voeding het enige is waarmee je hem kan troosten, dus ik weet niet wat er gebeurt als je hem gewoon een keer laat liggen, kerel heeft toch zijn slaap nodig...

heb het hier ook wel eens gehad hoor, alleen maar huilen en op een gegeven moment had ik zoiets van ja kom zeg, je moet ook slapen, en toen heb ik haar een keertje laten huilen...ze is in slaap gevallen, om pas na 5 uur weer wakker te worden (gewoon rustig zonder honger) en pardoes was het weer over....

gr.smoekie

Deel Deze Pagina