Ik vind meidennamen juist moeilijk, jongensnamen kan ik zó een aantal noemen hahaha. Liva en Ravi past mooi bij elkaar. Komt omdat er dezelfde klank / letters in zitten. Liva Romee Liva Mae Liva Sue Liva Odile Liva Mare Liva Lotte Ravi James Ravi David Ravi Senn Ravi Lennon Ravi Nathan Ravi Samuel (Sam)
Prachtige combi Liva en Ravi! Ben benieuwd naar wat voor soort 2e namen je op zoek bent, misschien kunnen we nog wel helpen! Wat ik mooi vind: Liva Elena Liva Jasmijn Liva Julia Liva Karlijn Liva Rosalie Liva Roxanne Liva Veerle Ravi Daniël Ravi Lester Ravi Lucas Ravi Mateo Ravi Mathijs Ravi Pepijn Ravi Tobias
Heb nu al optie Liva Hannah. Mijn opa heet Johan en hij gaat momenteel qua gezondheid erg achteruit. Ben heel gek op mijn opa dus leek mij leuk om een soort van vernoeming te doen, maar vind dit niet heel mooi klinken. En voor de jongen staat nu Ravi Mick, maar dat is meer iene miene mutte. Qua tweede naam hebben we dus niet echt wensen wat zou moeten. Het moet iig lekker klinken en onze achternaam is baas, dus ook die moet er goed bij kunnen. Dochter heet Sera Elise en zoon heet Yuri Semm.