Heey mIschien een stomme vraag/topic. maar ik had enige tijd geleden een topic geopend. Dat was gezellig. Die topic kan ik niet meer vinden. Maar was heeeeeeel nieuwschierig hoe het nu met Esther15 was?
Esther heeft vandaag spotting dus ze verwacht ongi te worden helaas ze heeft zich vandaag nog niet gemeld
Ze is wel online geweest vandaag. Misschien heeft ze dit topic niet gezien. Misschien kun je haar een pb sturen?
Ach dat is sneu! Had het zo gehoopt! Dan gaan wij samen door naar de volgende ronde. Hier na 14 dagen wel posi getest maar ze werden lichter en lichter. En later helemaal wit. Dankjewel voor je up-date tinkerbell26. en Esther veel liefs meis
Is dit t topic die je kwijt bent? http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/480798-pregnyl-testen-donkerder-lichter-per-dag.html Je kunt je abonneren op topics he, rechts bovenin onderwerp tools, en dan abonneren. Zo kun je als je op gebruikersinstellingen klikt zien als er een nieuw bericht geplaatst is in het topic. En aan de linkerkant ergens onderin geloof ik kun je klikken op abonnementen en daar zie je waar je allemaal een abonnement op hebt, zo kun je nooit een topic kwijtraken. (klein tipje )
Hey HAAAAIIIIIII!!!! Wat lief van je!! Maar ja we gaan samen dan maar naar de volgende ronde. Wat erg voor je meis dat je testen steeds lichter werden. Ik duim voor je dat je komende ronde raak mag zijn. Dikke knuffel!!!!! Oh en als je iets kwijt wil of even gal wil spuwen dan pb me maar meid. xxxxxxx
Heey Esther, wat super dat je reageert. Was zo benieuwd. Al had ik natuurlijk graag andere berichten gelezen. Maar wij showen onze testen gewoon volgende maand samen . En voor jou teld het zelfde he je mag mij ook altijd pb'en ben er voor je. Fijne dag allemaal Xxxx liefs
Oh Esther wat een teleurstelling, had gehoopt op goed nieuws! Meiden allebei heel veel succes komende maand
Echt k*t ja... Hierbij nog een knuffel voor je Es, we gaan duimen de volgende ronde.. Voor jullie beide trouwens!
Hey proudmom28...wat leuk jou hier ook weer t ontmoeten...is inmiddels 3,5 jaar geleden! Jullie ook weer bezig voor een 3e wondertje? Hoe gaat het verder met je? Groetjes...
Heey, hihi jullie ook voor een 3e? wAt leuk! JA wij ook heel lang over gedacht maar willen graag. Alleen lukt het niet ik heb pcos en eingelijk aangewezen op iui maar dit willen we niet omdat we 2 kindjes hebben al. zOdra ik ongi ben de arts bellen. Dan kijken we even verder... @ alle meiden thanxxx voor de reacties en de tips. lIefs xxxxx