Het zit namelijk zo. Wij, manlief en ik zijn zaterdagavond en nacht helemaal alleen (voor het eerst sinds ruim 2,5 jaar). De kids gaan lekker een nachtje naar opa en oma . Nu wou ik eigenlijk gaan uit eten, maar dat zit nu ff niet in het budget, maar toch wil ik iets lekker maken en wat toch snel klaar is. Nu zit dit bij mij in de planning (omdat we alleen zijn heb ik niet bepaald zin om uitgebreid te koken ): Simpel saai frietjes, vinden we beiden lekker. Lekker een salade erbij (meer voor mij dan voor manlief ) En een eigengemaakte champignonsaus (vinden we beiden heerlijk) En nu nog een lekker stuk vlees (vooral veel en mag voor 1x wel iets kosten, is nog altijd goedkoper dan uiteten). en het liefst wat in de oven kan (zoals ik zei, heb ik geen zin om lang achter het formuis te staan, doe ik al dag in, dag uit). Wie kan me ermee helpen? Lekker vlees wat bij champignonsaus past. Ha, heb nu al zin in zaterdagavond (is toch anders dan doordeweeks).
ik zou zeggen varkenshaas, staan lekkere recepten voor in de oven... vaak ook met championsaus.. misschien van te voren al voor te bereiden De en oven en uit en varkenshaas recepten | Smulweb.nl succes!!! en geniet ervan
Beenham hebben we al vaker gehad de laatste tijd (aanbieding c1000). Ossehaas of varkenhaas zou kunnen ja. Nu nog een receptje zoeken. Of kennen jullie lekkere receptjes
ik vind rollade met aardappelen erbij in de ovenschaal helemaal super en fricandeau (hoe schrijf je dat ook weer)
Lekkere salade maken, varkenshaasje met champignonsaus en dan ipv frietjes, deze: Redskin Roasted Potatoes :: Lamb Weston Heerlijk en makkelijk! Bevroren in de pan mikken en bakken maar. Kost iets meer tijd dan frietjes bakken maar is zoveel lekkerder! (officieel moeten ze geloof ik in de oven, maar ik bak ze eigenlijk altijd net als gebakken aardappels, en smaakt net zo prima!)
Hoe doe jij dit in de oven dan? Ik doe altijd boter in de pan en dan aan iedere kant hooguit 2 minuten bakken zodat ie nog lekker rood is van binnen.
Ossenhaas Wellington! Met kerst gemaakt, echt heerlijk! Er staan recepten genoeg op internet. Succes en eet smakelijk alvast