Wat is een leuk betaalbare kinderstoel?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ssaarr, 3 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ssaarr

Ssaarr Fanatiek lid

18 apr 2011
    1.300
    2
    38
    Wij hebben nu een houten meegroeistoel, maar hij is omgevallen en is hij gebroken... nou wou ik toch al een andere halen, we wonen vrij klein en die kinderstoel die we hadden is heel lomp.

Ik zat te denken aan de Ikea ANTILOP kinderstoel (15 euro) super goedkoop...
    Toevallig had m'n schoonmoeder hem gekocht voor in haar woning dus kon ik gelijk even zien of dat stoeltje wel groot genoeg was.
    Mijn zoontje word over 2 weken 1 jaar en is best aan de grote kant.
    Ik vond hem niet veel ruimte meer hebben in de Ikea kinderstoel....

Welke kinderstoel is fijn en betaalbaar?

2. mama201

mama201 Bekend lid

25 feb 2015
    973
    1
    16
    Ikea heb ik nu 15 euro ervoor had ik beloon fresco nou wat irritant ding

3. Ssaarr

Ssaarr Fanatiek lid

18 apr 2011
    1.300
    2
    38
    Ja die van Ikea heeft mijn zoontje amper ruimte ...

4. Veera

Veera Niet meer actief

Ik heb een inklapstoel van Bambino met eetblad, die is echt groot want mn dochter past er nog steeds niet heel goed in.
    Ikea past ze nu juist perfect in

5. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Wat is je budget?

6. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Wij hadden bij mijn zoon een tripp trapp, maar die ikea stoel voor erbij (was heel handig in de auto te gooien, want heel licht). Nu was mijn zoon ook een hele grote dikke baby en zat hij idd krap in de ikea stoel op die leeftijd. Als ze echter gaan lopen, worden ze vaak alleen langer en niet zo zeer dikker, dus hij paste er een jaar later nog steeds zonder probleem in. Hij ging wel van een mega-dikke baby naar een superslanke lange jongen, maar ik denk dat dit anders ook wel geldt voor de meeste kinderen.

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Op de poten na drie jaar lang een ikea stoeltje gehad. Ideaal. Snel schoon je kan hem zo de douche in zetten.... voor dat geld. Tja heb je er veel plezier van. Vind ik.

8. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

12 jan 2014
    2.022
    1.038
    113
    Ik vind kindjes (vooral als ze nog wat kleiner zijn) perfect passen in de stoel vd Ikea. Hebben zelf de trip trap stoel en die vond ik handig toen mijn zoontje wat groter werd, dus vanaf een jaar of 1,5. Ook als ze nog ouder zijn kun je de stoel ombouwen naar een gewone stoel, dus als je er het geld voor hebt zou ik je de trip trap adviseren en dan misschien de Ikea- stoel voor erbij? ;)

9. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Mijn zoontjes zijn bijna 16 maanden en zitten super goed in die van de Ikea. Dan is je kindje wel heel groot of niet?

10. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Precies mijn zoontje van 16 maanden zit er meer als prima in.

Daarbij mijn stiefdochter haar zusje bij haar moeder (lekker ingewikkeld :p) is nu 3 jaar oud en zit er zelfs prima in en dat is een flinke grote tante.

11. HappyRabbits

HappyRabbits Fanatiek lid

20 jan 2014
    4.891
    4.387
    113
    Hier nog steeds in de Ikea. Altijd gedacht dat ik nog eens een andere zou kopen, maar straks gaat ie gewoon lekker in de junior stoel van Ikea. Nooit problemen gehad met de ruimte, hij zit er nog steeds goed in en hij is heel gemiddeld qua gewicht en lengte.

12. Poppedoes

Poppedoes Niet meer actief

Hier ook IKEA, pas perfect! Hij wordt volgende maand 2.

13. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    Mijn dochter is 3 en zit er bij oma nog in.
    ik vind het fijn als ze geen ruimte in dat ding hebben.. kunnen ze er niet uitklimmen ook.
    Thuis heb ik 2 stokke's

14. Ssaarr

Ssaarr Fanatiek lid

18 apr 2011
    1.300
    2
    38
    Ja, dat was hij al bijn geboorte hihi.
    Hij weegt 11.5 kilo en heeft maat 86.
    Dat stoeltje van Ikea is tot 15 kilo.

Hij zit er wel in, maar ik vind het vrij krapjes.

15. Roos12

Roos12 Fanatiek lid

4 jan 2015
    1.725
    809
    113
    Mijn zoon met hetzelfde gewicht zit prima in de stoel van ikea. Mijn dochter zat er met 2,5 en 14 kg ook nog prima in. Wat iemand anders ook al zei, vaak worden de benen ook weer wat slanker als ze gaan lopen.
    Wij hebben ook de tripp trapp, ben ik ook heel tevreden over, is alleen niet goedkoop.

16. Annemeis

Annemeis Fanatiek lid

11 sep 2011
    2.188
    823
    113
    Hier de safety1st (69 euro in de aanbieding dacht ik) een soort nep tripp-trapp. Heerlijk ding, een meegroeistoel dus. Onze dochter van 3,5 zit er nog steeds heerlijk op!

17. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Hier ook erg tevreden over de IKEA stoel. En ook mijn zoontje van 1,5 en ruim 12kg zit er nog prima in hoor! Heb ook eigenlijk echt niet het idee dat de stoel binnenkort al te klein zal zijn. :)

18. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italië
    Die goedkope van de ikea is geweldig! Ik ben vaak op verschillende plekken dus dan is die prijs ideaal om er meerdere te hebben. Hij is stevig en makkelijk schoon te houden. Beste product ever vind ik

19. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    +1!

Wij hebben ook een trip Trapp erbij maar ik gebruik voor baby eigenlijk alleen de Ikea stoel :)

Deel Deze Pagina