Hallo lieve meiden, Na een mooie zoon van nu 6 jaar, krijgen we nu een meisje erbij! Ben nu 24 weekjes. Maar ik heb echt geen enkel idee waar ik het moet zoeken vind meisjes namen heeeel moeilijk. Onze zoon heet Quinten. Alle suggesties hierbij zijn welkom
-Aimée -Manouk -Maxime -Marlijn -Jasmijn -Florine -Elin/Eline/Elise -Marit -Melina -Lisanne -Marise -Marin -Sanne/Sanna/Senne -Amber -Suze -Lindi -Yindi -Félin -Chloë -Kaya/Caja -Jonne/Janne -Laura -Mirthe -Mare -Sterre -Jenthe -Merel -Merle -Larissa -Janou/Milou -Jula -Elora/Elinoor -Sienna -Mila
Bij Quinten past ook nog eens een heleboel ik gooi er maar even vanalles in: Gwen Tessa Danée/Romée Romy Hannah Nina Veerle Femke Jill Lexie Zahra Indy Lola Loes Evi Julia Roos Dani
Wat voor soort namen vind je mooi? Bij Quinten past echt zoveel haha! Even wat namen die ik leuk vind: - Romee - Lauren - Lynn - Nyne/Nina - Liva - Loïs - Yara/Jara - Nova
Quinten en Livia Quinten en Yula Quinten en Yenthe Quinten en Daniek Quinten en Jolien Quinten en Rosalin Quinten en Yara Quinten en Vayen Quinten en Zara Quinten en Milou
Quinten & Isabell Quinten & Jolein Quinten & Rosalie Quinten & Jasmijn Quinten & Myléne Quinten & Liselot Quinten & Annebel Quinten & Noralie
Quinten en Nicole Quinten en Noalie Quinten en Olivia Quinten en Simone Quinten en Rachel Quinten en Lonneke Quinten en Joelle Quinten en Kira