Hallo allemaal. Wie kan mij helpen? We hebben gisteren gehoord dat we een zoon verwachten. Nu zijn we dus hard op zoek naar de perfecte naam! Onze dochter heet F.elici.a. Daar moet het dus mooi mee matchen. Eisen zijn dat het geen top 100 naam is en vanwege de achternaam mag het niet met de letter M beginnen. En liever ook niet met de F vanwege dochter haar naam. Alvast bedankt voor het meedenken.
Ik heb er een paar bedacht -Jurre -Riley -Sven -Dinand -Elias -Lex Ik heb geen idee of ze eigenlijk in de top-100 staan, maar je hoort ze niet vaak, behalve Sven hoor je iets vaker.
Gefeliciteerd! Wat vind je van: Julius Silvan Caspar Gavin Tristan Basten Rico Carsten Renzo Ferran Raoul Jonathan Xander Quentin
Ik vind F.elicia wat zuiders klinken dus zou ook naar een dergelijke jongensnaam neigen? Geen idee wat in de top 100 staat in Nederland (woon in belgie). Jammer dat het niet met een M mag beginnen want Matteo en Matisse vind ik er super bij passen Wat is jullie smaak? Ik zeg maar wat: F.elicia en Raphael F.elicia en Samuel F.elicia en Tobias F.elicia en Aaron F.elicia en Christian F.elicia en Luiz F.elicia en Ennio F.elicia en Milo F.elicia en Alessandro F.elicia en Augustin F.elicia en Dario F.elicia en Ernest(o) F.elicia en Gaetan F.elicia en Caspar F.elicia en Hector F.elicia en Javier / Xavi F.elicia en Leandro F.elicia en Pablo F.elicia en Dante F.elicia en Vico F.elicia en Leon F.elicia en Anthony F.elicia en Joaquin
Aidan Anthony Armin Arthur Bastiaan Beau / Bo Bentley Bjorn / Björn Boas / Boaz Bodhi Bradley Brandon Bruce Bryan / Brian Christiaan, Christian Damin Danny, Danley Dave Davi Dax Dennis Devin Diego Dion Dorian Eden Gabriel / Gabriël Gideon Gino Glenn Isaiah Ivan Jairo Jari Jarno Javi Jimmy Joah Jordan Jordy Jorn Juda Julan Kenji Kenzo Kian Lennon Leroy Nino Noan, Noam Noël Omar Quin, Quint Rafaël Ralph Rick / Rik Rohan Samuël Sebas, Sebastian Sef Silas Silvan Thiago Toby Tren Tristan Tycho Viggo Wes, Wessel, Wesley William Xander Xavier Yannick
-Simon -Steven -Kasper -Jonas/Jonah -Ramon -Yaron -Stijn/Tijn -Jesper/Jasper -Stian -Emiel/Emil -Jorick/Yorick -Lucas -Ralph/Ralf -Kris/Chris -Thomas/Thom -Daniël -Mark/Marcus -Oskar -Oliver -Hugo -Dani -Alec -Tim/Timo -Jens -Dominik -Dustin/Justin -Devin -Dion/Leon -Jaimy -Luke -Roan -Rowin -Vince -Jorrit -Luca -Senna -Mika/Mikai -Evan -Joah/Joas -Yestin -Bodhi -Andy/Andi -Noah -Silven -Sam -Ennio