Hallo We zijn weer eens gaan turven en we zijn er bijna uit wat betreft meisjesnaam. Geef svp even aan welke naam nu voor jouw op 1 staat, en waarom. We zijn alleen een beetje bang voor reactie's omgeving op Nova gezien het tv programma. Is dit terecht? Groetjes
Ik had de associatie met televisieprogramma Nova niet, pas nu je het zegt denk ik 'oh, verrek, ja'. Maar ik kan me wel voorstellen dat anderen dat wel eerder hebben. Bovendien vind ik deze naam steeds minder mooi worden... Kom 'm teveel tegen denk ik. Isa en Norah vind ik heel mooi. Ik heb gestemd op Norah, die vind ik er wel uit springen, erg mooi. Liz vind ik wel ok, maar niet heel bijzonder of mooi. En ik denk meteen aan Atomic Kitten, terwijl ik die groep niet eens goed ken :') Wel een leuke vrouw trouwens, maar toch. Ik wou die associatie ook maar even delen Ik zou dus voor Norah gaan!
Ik heb op Isa gestemd. Mooie namen. Bij Nova denk ik idd gelijk aan het tv programma, of anders aan 'Noga' het snoepje, al heb ik dat door de klank bij Norah weer niet, maar Norah vind ik op een of andere manier ouderwets, maar dat komt door een persoonlijke associatie. Liz is ook wel leuk, maar vind het meer een nickname dan een '' officiële naam"
Nova en Isa vind ik het leukst. Zou zelf eerder voor Nova kiezen ivm de populariteit en ook een beetje ivm de betekenis van de naam Isa.
Ik heb op Nova gestemd!! Ik vind het de mooiste naam uit het rijtje en staat hier op nummer 2 (en bij manlief op 1 ). Liz vind ik een goede tweede. Norah is niet mijn smaak en Isa vind ik te populair. (Nova komt ook steeds meer voor, maar hier in de buurt nog bijna niet).
Ik heb gestemd op Norah en Isa (kon niet kiezen en kon ze allebei aanvinken ). Liz vind ik gewoon niet zo heel leuk en Nova vind ik een beetje hard klinken.
Grappig! Wij hebben nog 2 namen over: Nova en Lizz Ik kan echt nog niet kiezen, dus bij jou pol ook niet
Heb op Norah gestemd, mooie naam! Nova vind ik niet mooi, stijgt te hard in populairiteit en doet mij idd meteen aan het tv programma denken of aan één of andere firma. Isa en Liz hoor je net als Nova (binnenkort) al zoveel.
Isa en Norah. Nova vind ik helemaal niks omdat het nieuw betekent in het Catalaans, en Liz is gewoon echt niet mijn smaak.
Norah. Vind ik gewoon de mooiste uit je rijtje. Nova is ook voor mij de naam van een tv-programma en niet van een meisje. Isa heb ik een nare associatie mee. Liz vind ik niet af.
Ik vind Norah een prachtige naam. Vooral omdat het een naam is die past bij een klein kindje en een volwassen vrouw.
Isa: hoor ik te vaak. Norah: ik ken een hond die zo heet, dus ja, daar denk ik dan aan Nova: echt niet mijn smaak. Liz: topnaam, dus daar heb ik op gestemd!