When calls the heart!!! Ik kan niet wachten op het 5e seizoen, dus je hebt nog even wat te kijken dan
zo heb ik ook Tiempos de Guerra gekeken. Ik moest even wennen aan het spaans- maar stond er van te kijken hoe gemakkelijk dat ging . Ook wel een mooi serie voor tussendoor.
Iets te zoetsappig voor mij... @iMoeder heb je Black Sails gezien? Niet volledig zwijmel, denk wel de rest van je criteria...
Klinkt goed. Ben nu Altered Carbon aan het kijken. Ook veel spanning, leuke man en wat actie. Echt van die vrouwenseries als Gilmore Girls zijn gewoon te braaf voor mij. Ik ben dat niet gewend.
Euh...... Velvet natuurlijk. Mooie mannen...mooie vrouwen...romantiek...sex....leuke verhaallijn...haat en nijd... Om over de mooie spaanse taal nog maar te zwijgen. Want al is het een boodschappenlijstje, dat klinkt toch zoveel mooier dan Amerikaans Engels? Geen twijfel mogelijk!
Ik ben begonnen met grand hotel. Kijkt lekker weg en leuke mannen ( en vrouwen, ook al val ik daar niet op) mooie kostuumsook.
Je had gelijk hoor. Ben Black Sails gaan kijken. Lekkere serie! Leuke mannen, goed verhaal en een beetje actie.
Vampire diaries Best wel vout....maar de Salvatore brothers zijn het best wel waard om het te gaan kijken. Seizoen 1 is tot aflevering 9 beetje slecht...maar het wordt beter. Ik houd zelf meestal niet van zulke series...en al helemaal niet van het genre. Maar ik vond het toch wel leuk Outlander ben ik nu aan het kijken. Seizoen 3. Black sails vond ik erg saai na seizoen 1. Beetje te voorspelbaar
En dan ook chesapeake shore. Te leuk allebei! Toen ik t allebei gezien had kwam er wel een klein zwart gaatje haha
Oh, die ken ik nog niet. Maar aan het plaatje op Netflix te zien is het ongeveer hetzelfde genre. Thanks!! Was net weer opnieuw begonnen aan Call the midwife, maar denk dat ik ga switchen .