Ja dat moet je zeker doen! Als je er eenmaal inzit, ooh te leuk! Call the midwife heb ik ook helemaal gezien. Ik kijk nu Reign.
Nou ik ben heerlijk Black Sails aan het kijken. Wat een serie zeg. Goed verhaal, super spannend, mooie mensen. De relatie tussen Eleanor en Charles Vane is dus echt heerlijk om naar te kijken. Precies wat ik bedoelde. Ik ga echt in een gat vallen als ik dit uitgekeken heb. Ben al in het laatste seizoen....
Grand Hotel en Velvet. Wel ff wennen dat het Spaans is. Pak bij Engelstalige series nogal vaak mijn telefoon erbij, maar dat kon niet omdat ik toch echt de ondertiteling moet lezen wil ik er nog wat van kunnen begrijpen.
Deze ben ik nu aan het kijken. Heerlijk. Zo onrealistisch als het maar zijn kan .Dat vind ik juist zo grappig. Eén van de hoofdpersonen dringt zich als ober binnen. En kan vervolgens weg wanneer hij wil. Speelt als gast wanneer hij wil en bediening doet hij als hij "niets" te doen heeft. Hij breekt nu "eventjes" een dicht gemetselde kamer open met een simpele hamer en na 1 slag komt er zowaar al een gat in die dikke muur.