Wie heeft er leuke tips? Oudste dochter is dan 5 en jongste 2.. Ik kom niet veel verder dan centerparcs ofzo. 1 van de eilanden is misschien ook wel leuk, maar welk eiland kies ik dan? En misschien heeft iemand nog andere leuke tips? Leeftijdsverschil is (helaas) redelijk groot dus moet iets hebben wat voor beide leuk is..
Op die leeftijd is kamperen bij de boer erg leuk. Veel van die campings bestaan uit een of meerdere velden met in het midden een speeltuin, zodat je vanaf je luie stoel je kinderen goed in de gaten kunt houden. Soms mogen ze nog wat doen op de boerderij of zijn er bijv. dieren. Vaak zijn er ook skelters e.d. die ze gewoon mogen pakken. Mijn kinderen vinden SVR-campings altijd het allerleukst in elk geval. Als je voor de waddeneilanden kiest: ze hebben allemaal wel wat. Op Texel en Terschelling is het meest te doen, is mijn ervaring.
De Sprookjescamping is leuk! De Berenkuil trouwens ook. Op Ameland is camping Klein Vaarwater leuk met kinderen.
Landal Esonstad is een erg leuk een mooi park. En van daaruit kan je een dagje met de boot naar een waddeneiland.
Doen jullie aan kamperen? Beekse Bergen is top! Met zwembad, dierentuin en speelland. Op de meeste veldjes speeltuintjes en overal kinderen te vinden. De kinderanimatie (s'avonds) is super, leuke toneelstukjes met veel liedjes en dansjes, dus ik neem aan dat de dag animatie ook leuk is, maar daar zijn we niet geweest.
Sprookjescamping Alleen zou ik dan particulier huren... Zijn mooiere chalets/ caravans... en ook meer luxe... Vaak speelgoed, fietsjes enz... Op marktplaats staan er veel!
Kijk eens naar giga konijnen hol, weet zo niet hoe de camping heet. Het schijnt daar geweldig te zijn voor kinderen, staat ontzettend goed aangeschreven hier in de regio.. Alleen maar positieve berichten. Edit: beerze bulten heet het park