je huis verhuren in je eigen vakantie?

Discussie in 'De lounge' gestart door sneeuwpop, 3 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    vorige jaar zat ik ook al in dubio maar dan nu toch de vraag

zetten jullie je woning te huur aan in de zomervakantie?
    en kun je dit zo doen? of heb je een buro ervoor nodig om dit te regelen? heb je liever huur van familie of zeg je van onbekend mag ook? wat vraag je dan per week? incl 1 huisdier (kat)?
    ik bedoel dan de zomervakantie.

2. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Ik zou het wel bij mensen doen die bekend zijn, als ik het al zou doen...
    Zeker je huis liggen toch al je persoonlijke dingen in (je hele hebben en houden)
    Ik ben trouwens erg van me privacy
    Ik zou het dus óók nooit doen haha

3. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Geen haar op m'n hoofd die eraan zou denken
    Zou me meer stress opleveren dan wat dan ook

Kom je terug is de hele mikmak beschadigd/kapot/verwaarloosd of zijn sommige spullen spontaan verdwenen

Nee, ik zou dan geen vakantie meer hebben maar 24/7 afvragen wat de staat van m'n huis is haha

4. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Ja dat zou ik ook hebben. Huurders zijn meestal niet zo netjes omdat het hun spullen toch niet zijn.

5. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    hier net zo.. familie vind ik wat anders (liever niet) maar neem aan dat je daar geen huur van vraagt.

6. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ow nee geen een haar op mn hoofd die dat zou doen. never nooit niet. ben erg op mn privacy gesteld

7. Tese

Tese Niet meer actief

Zou ik echt nooit doen.
    Wel hebben we familie uit Amerika in ons huis laten slapen twee weken toen wij zelf op vakantie waren. Was ook een gezin van 4 personen dus kwam voor hun wel erg goed uit zo.

8. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Absoluut niet. Mijn broertje of zusjes mogen wel in die weken in mijn huis (zonder huur)maar verder niemand. Ik heb 1 keer de weken dat we op vakantie waren een vriend in huis laten verblijven omdat de kamer die hij huurde niet prettig was en toen ik terug kwam was mijn huis zo smerig en kon ik niet eens naar de wc voor hem grondig schoon gemaakt te hebben (mannen he) dus dat nooit meer.

Deel Deze Pagina