Hai, Is er hier iemand die tips heeft tegen hoofdpijn? Dan bedoel ik niet paracetamol, aspirine, ibuprofen. Meer huismiddeltjes ofzo.. Groetjess
Ontspannen. Ik heb zelf nu al 5 maanden dagelijks hoofdpijn maar weet van mezelf dat het (onbewuste) spanning is. En het enige wat daar denk tegen kan helpen is ontspannen
Genoeg drinken dat wil meestal ook wel helpen bij hoofdpijn. Weet niet of je te weinig hebt gedronken vandaag . Inderdaad ontspannen of anders gewoon even gaan liggen .
Heb je tijgerbalsem in huis ? Dan moet je dat ff op je slapen smeren .. Ik heb zelf zware migraine en hierdoor word het altijd minder ...
Bij mij helpt het meestal als ik gewoon eventjes ga liggen. Even ogen dicht en meestal is het met een kwartiertje dan wel over.
veel drinken met name water en goed luchten liefst gewoon eht raam open laten. maarja da's niet altijd mogelijk met kleine kinderen. mijn dochter heeft altijd hoofdpijn en school is een hel. nu heeft ze dit jaar een juf die ook vaak hoofdpijn heeft en dus altijd een raam open heeft staan en ze heeft nu beduidend minder last. niet altijd maar vaak toch wel.
groot glas cola wil bij mij nog al eens helpen. Hoofdpijnen door te lage suikerspiegel, vooral bij onregelmatig eten
Ik heb van die strips met verkoelende gel die je op je hoofd kunt plakken (klinkt raar, i know) maar die werken bij mij echt zo geweldig. Heb zelf last van migraine, en als ik zon strip op plak, dan ben ik na een uurtje weer een beetje mens. Dus met "gewone" hoofdpijn zal het dan nog wel sneller werken. Ze zitten in een blauw pakje en er staat groot migraine op. Maar omdat je huistuin en keukendingetjes wilt, is het misschien een idee om ijsblokjes in een theedoek op je hoofd te houden? Zelfde effect denk ik.
Koop je die strips gewoon bij een drogist ofzo? Lijkt me ook wel goed idd, ik bedoel met huismiddeltjes eigenlijk meer dingen zoals je zegt, zolang het geen medicijnen zijn . Bedankt voor de tip in ieder geval.
een kersepittenkussen voor in de magnetron. Bij mij komt de hoofdpijn meestal vanuit mijn nek of kaken, kussen erop, heerlijk!
Ja ik koop ze gewoon bij de trekpleister. Ik heb even een foto gemaakt hoe een verpakking er uit ziet (er zitten in het doosje een aantal van deze pakjes) Het doosje zelf heb ik niet meer.
Super bedankt! Zal morgen eens gaan kijken . Ik kan als ik zo'n hoofdpijn heb echt geen warmte in de buurt verdragen, word het alleen maar erger lijkt het dan . Heb nu maar 'n nat washandje op m'n hoofd liggen, helpt ook niet echt maargoed.. Hopen dat 't morgen weer over is, word er gewoon beroerd van, bah.
Straks woon je vlak bij ons, dan had ik je een kunnen komen brengen Ik woon ook in het hoge noorden namelijk Het helpt mij altijd zo enorm goed! En ik kan inderdaad dan ook niet tegen de warmte. Goed drinken, en heb je niet zon gelkussen die je in de vriezer moet bewaren?
bij de drogist heb je Migrana hoofdroller, een olie die je op je voorhoofd smeert. Dan lekker ontspannen gaan liggen en 'weg' is de hoofdpijn!
Koffie! Doet iets met je bloedvaten geloof ik. Maar ik zag hier net ook cola staan misschien is het de cafeine?
Bij een giropractor langs gaan heb zelf weer 2 weken met hoofdpijn gelopen ik ga daar heen en ik ben er vanaf. Sta er al wel langer onder controle. Je zou ook je ogen eens kunnen laten testten mischien knijp je wel de hele dag met je ogen.