Wij geven héle goede vrienden 100 euro als we daggasten zijn. Maar 50 euro is ook een mooi bedrag hoor!
Wij geven ook altijd 50 euro, ongeacht we dag of avond gasten zijn. Wij hebben aanstaande zaterdag een bruiloft en zijn er vanaf 12:00 uur t/m 01:00 uur snachts. Ceremonie begint om 15:30 uur. Deze vrienden wouden geen geld, dus heb een cadeaubon van riviera maison van 50 euro gekocht. Daarbij ben ik bij hun ook de hele dag avond en nacht de oppas op hun zoontje van 1,5.
ik vind 250 euro voor een broertje of zusje wel meevallen. Ik denk dat ik geen geld zou geven maar dat ik bijvoorbeeld de fotorapportage voor mijn zusje zou betalen. Of tickets voor de huwelijksreis ofzo. maar goed dat is offtopic...
Raar dat jullie je bedrag aanpassen aan of je daggast of avondgast bent?!! Je betaald toch niet voor wat je krijgt die dag/avond maar je geeft toch geld als cadeau ongeacht of je de hele dag op hun bruiloft bent of niet. Anders lijkt het net entreegeld. Vind het erg vreemd maar ja, ieders eigen keuze natuurlijk...
het is meer dat als je daggast bent dat je dan ook vaak betere vrienden bent... ik geef voor betere vrienden wel meer als voor kenissen.
wij kregen ook veel geld van vrienden en familie. En ik ga er nog wel vanuit dat je maar 1 keer in je leven trouwt...
mijn hartsvriendin trouwt binnen kort ook. wij mogen de heledag mee. wij geven dan 50 euro per persoon. van fynn uit (haar kleine grote vriend) geven we 25 euro
Wij hebben vrijdag een bruiloft van vrienden en wij geven allemaal 50 euro. Vind ik wel een mooi bedrag.
wij kijken wel naar of we een hele dag aanwezig zijn en hoe de bruiloft wordt gevierd. laatst trouwden vrienden op maadagochtend (gratis dus) en daarna broodjes bij hun thuis. toen hebben we 50 euro gegeven. ze kiezen er zelf voor om er weinig aan te doen dus dan vind ik dat daar ook het bedrag op aangepast mag worden. maar voor een bruiloft waar ook feest en diner bij zit geven we meestal 100 euro en een leuk kadootje