4,30x3.5 doorgang van 2,5breed ooit. En suite deuren in gezeten en dan 3.20 x 4,5 met 2 schuine wanden. Dus breeder voor als achter en dan keuken van 9 m2 waar wij wel de tafel in hebben sinds kort, is niet heel ruim door 2 deuren ook in de ruimte.
4,25m bij 9,20m maar wel in appartement.. als ik tafel, boekenkast en tv langs muur zet heb ik een flinke dansvloer
In ons vorige huis hadden we een woonkamer van 11 m diep en 3.6 breed. Hier stond de zithoek en de eethoek. De breedte vonden wij soms wel lastig, vooral in de zithoek. Je kan elkaar moeilijk passeren als er iemand op de bank zit. Zeker met verjaardagen is dat lastig.
Hmmm wordt lastig dus.... pfff. Ik denk dat het een normaal formaat is voor een wat ouder huis. Probleem van de meeste nieuwere huizen in zijn algemeenheid zijn de kleine tuinen (250-300 m2) en het kille karakter. Genoeg stof om over na te denken dus...
Onze woonkamer is 30 vierkante meter en de open keuken is 7,5 vierkante meter. En slaapkamers 8,5 6,5 en 12,5 vierkante meter
Hier een oppervlakte van 9 bij 5,5, inclusief gang en keuken. Maar ik denk dat je je huis gewoon inricht naar de mogelijkheden hoor! Vind een best een mooie maat wat jij noemt. Succes met je beslissing
Onze woonkamer is ong 35m2. Aardig ruim vinden wij. Daar zit wel ook onze keuken bij in. Eén open ruimte.
Onze woonkamer is 4,6 breed en vind ik prima. Maar 3,8 lijkt me wel erg smal? Lengte is geloof ik 6 of 7? Daaraan vast de hal en open keuken. Wij willen graag een langere woonkamer...
Ik denk dat het qua oppervlakte een vrij gangbaar formaat is. Wat betreft het 15-20 vooruit kunnen: heeft het huis voldoende mogelijkheden? Kun je evt. over 10 jaar uitbouwen of verbouwen om het aan te passen aan de wensen van dan? Dat soort mogelijkheden kijken wij nu naar in onze zoektocht. Lastig hè?
Wij hebben 80 m2, incl. keuken. Maar ik hoor van veel mensen dat ze dit een erg grote kamer vinden. Teken de kamer op papier en zet je meubels er op schaal in. Dan zie je vaak pas hoe groot een ruimte is.
Wij hebben een vrij grote woonkamer (bijna 70 vierkante meter), maar is ook geen rechthoek. We wonen op een hoekappartement. Woonkamer is een soort diamantvorm. We hebben een vrij kleine, dichte keuken ernaast. In onze vorige flat was de woonkamer 32 vierkante meter, was op zich prima te doen. Met wat slimme meubels en verstopte opbergruimten gaat het prima! Ikea.
Onze woonkamer is 3,80 bij 7,5 meter. We hebben geen hoeken in de woonkamer, gewoon recht en een aparte keuken van 2,5 bij 5 meter.
Onze woonkamer is 4,80 x 6,20 ik vind het groot genoeg (gezin met 4 kinderen) hier in de buurt zijn de meeste woonkamers kleiner