Hallo dames.. Ik heb sinds een paar dagen de smaak te pakken.. En ben aan het knutselen geslagen... Houden jullie er ook van? Deel het dan hier
Haha ik knutsel heel graag maar dan met mn eigen kids en oppaskids, dus dat is wat anders dan jij bedoeld Maar hier wat foto's: Bekijk bijlage 358837 Bekijk bijlage 358838
jeetje wat leuk! ts ik vind die krans wel super zeg! ben zelf nit handig aangelegd en ook geen mogelijkheid voor maar prachtig om te zien hoe andere mensen dingen maken Laats hier op zp ook iemand met lipjes van blikjes echt super cool
Mooi ts! Ik ga deze even volgen. Vaak als ik iets zie denk ik 'dat ga ik ook proberen'. Helaas komt er nooit iets van hihi.
Ow, ik heb ook weer zin om te knutselen... Hopelijk vind ik er snel weer tijd en energie voor. Hier het laatste wat ik vlak voor de bevalling heb gemaakt.
Leuke creaties! Vooral de kransen, erg mooi. Ik kan wel knutselen, maar heb al zoveel deco-spul in huis. Stofnesten zijn het.
Ik heb het echt sinds een paar dagen Haha.. Word er zelf helemaal kriegel van. . geen rust in mn gat. . bah bah. . Ben normaal helemaal niet van het knutselen hihihi. En wat een leuke dingen komen voorbij hier!!
was ik ook maar zo creatief!! ik ga dit topic ff volgen hoor dames mijn moeder is heel erg van het knutselen. die maakt zelf knuffels en super schattige baby/kinder mutsjes