Hoi, Ik wil deze vraag toch even aan jou voorleggen? Mijn dochter van 8 weken slaapt de laatste 2 of 3 weken overdag heel slecht. Meestal is ze na 3 kwartier wakker en als ik haar dan even laat huilen valt ze niet in slaap. Dit is meestal overdag, na 19.00 slaapt ze goed, maar ook dan duurt het 1,5 tot 2 uur voordat ze in slaap valt. Is dit wel goed? Baby's hebben toch veel slaap nodig? En dat het zo lang duurt voordat ze in slaapt valt? Ik hoor dan niets 's avonds maar als ik ga kijken ligt ze gewoon wakker. Soms horen we wel een kreuntje ofzo. Het kan toch niet zo zijn dat ze overdag nu al wakker kan zijn. Ik leg haar soms wel in de box, misschien mag ze hier langer in? Of is ze hiervoor nog te klein? Als ik een dagje weg ga slaapt ze wel goed in de wagen. Maar alleen als het beweegt, als we lopen enzo of winkelen slaapt ze wel.
Ik zag dat je deze vraag ook al had gesteld bij baby en dreumes en daar al vele antwoorden hebt gekregen. Daarnaast staan er in mijn topic meerdere onderwerpen hierover. Zoek ze maar eens op. Maar probeer je in ieder geval geen zorgen te maken. Ieder kind heeft een andere behoefte aan slaap. Ilja