Stuifmeel vlekken verwijderen

Discussie in 'De lounge' gestart door Sens13, 28 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sens13

Sens13 Actief lid

10 jan 2016
    299
    1
    18
    Vrouw
    Hi! Ik hoop dat iemand hier een gouden tip heeft... :D

Ik heb ter bescherming van mijn houten tafel een plastic (doorzichtig) soort zeil erover heen liggen. Volgens mij is het iets wat normaal op laminaat ter bescherming wordt gelegd want ik heb het bij een vloerenwinkel gekocht ;)

Nu had ik laatst lelies staan en er is stuifmeel op het plastic gekomen, resultaat: lelijke gele vlekken
    Ik krijg de vlekken met geen mogelijkheid weg gepoetst.

Heb al wat gegoogled maar over het algemeen vind ik tips om stuifmeel uit kleding te verwijderen, of met plakband aan de slag te gaan maar dat werkt dus niet (meer)...

Iemand hier tips hoe ik het stuifmeel van mijn plastic kan verwijderen/poetsen??

2. Ballon

Ballon Niet meer actief

Nagellakremover?

3. Sens13

Sens13 Actief lid

10 jan 2016
    299
    1
    18
    Vrouw
    Nog niet geprobeerd, ga ik doen!

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik zou met nagellakremover wel uitkijken, grote kans dat je plastic wit uitslaat. Verder geen tips, sorry.

5. Sens13

Sens13 Actief lid

10 jan 2016
    299
    1
    18
    Vrouw
    Thnx dat je het zegt! Zal eerst een klein stukje proberen dan

6. Ballon

Ballon Niet meer actief

Direct met een sopje afnemen daarna. En ik denk dat je het beste die zonder aceton kan pakken.

7. Sens13

Sens13 Actief lid

10 jan 2016
    299
    1
    18
    Vrouw
    Helaas..nagellakremover heeft niet geholpen :( lijkt wel of het echt in het plastic is getrokken

8. RoBiJe

RoBiJe Niet meer actief

De action verkoopt witte sponsjes, die werken bij veel vlekken heel goed dus misschien ook bij dit? Ze kosten geen drol.

9. Sens13

Sens13 Actief lid

10 jan 2016
    299
    1
    18
    Vrouw
    Thnx! Zal ze eens meenemen als ik bij de action ben

10. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Volgende keer er niet vanaf vegen mar met een stuk plakband erop deppen, dan blijft het stuifmeel aan de plakband zitten.
    Ik werk zelf in een bloemenwinkel en krijg die vlekken er meestal wel prima uit met vanish, eerst Een papje mee maken en inwrijven op de vlek en dan nog wat extra toevoegen aan het wasmiddel. Succes ermee

Deel Deze Pagina