Hi! Ik hoop dat iemand hier een gouden tip heeft... Ik heb ter bescherming van mijn houten tafel een plastic (doorzichtig) soort zeil erover heen liggen. Volgens mij is het iets wat normaal op laminaat ter bescherming wordt gelegd want ik heb het bij een vloerenwinkel gekocht Nu had ik laatst lelies staan en er is stuifmeel op het plastic gekomen, resultaat: lelijke gele vlekken Ik krijg de vlekken met geen mogelijkheid weg gepoetst. Heb al wat gegoogled maar over het algemeen vind ik tips om stuifmeel uit kleding te verwijderen, of met plakband aan de slag te gaan maar dat werkt dus niet (meer)... Iemand hier tips hoe ik het stuifmeel van mijn plastic kan verwijderen/poetsen??
Ik zou met nagellakremover wel uitkijken, grote kans dat je plastic wit uitslaat. Verder geen tips, sorry.
De action verkoopt witte sponsjes, die werken bij veel vlekken heel goed dus misschien ook bij dit? Ze kosten geen drol.
Volgende keer er niet vanaf vegen mar met een stuk plakband erop deppen, dan blijft het stuifmeel aan de plakband zitten. Ik werk zelf in een bloemenwinkel en krijg die vlekken er meestal wel prima uit met vanish, eerst Een papje mee maken en inwrijven op de vlek en dan nog wat extra toevoegen aan het wasmiddel. Succes ermee