Poll: Komen de karaktereigenschappen van je sterreteken met die van jouw overeen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Nachtzon, 25 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Komen de karaktereigenschappen van je sterrenbeeld met die van jouw overeen?

1. Ja, absoluut...

2. sommige wel, sommige niet...

3. nee, helemaal niet

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    Hallo meiden,

ik ben door een andere topic eens op het idee gekomen om een poll te starten..

Ga naar de volgende site, bekijk eens de karaktereigenschappen van je sterrenbeeld en laat me eens weten of die overeen komen met die van jouw...

Sterrenbeeld met de karakter eigenschappen

Dit eigenlijk puur uit interesse, ik ben namelijk een totaal typische leeuw... en de eigenschappen passen bij mij als een deksel op de pot :)

Hoe is het bij jullie?

2. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ja ik ben een rasechte waterman ;)

3. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    klopt als een bus!!! :) hahahahahahah vooral geduld verliezen als anderen langzaam dingen gaan doen hihih

4. Leliana

Leliana Niet meer actief

JA, op en top schorpioen... :)

5. pauly

pauly Bekend lid

9 nov 2007
    825
    0
    0
    Rotterdam
    ja, een echte Tweelingen... maar bij iedere sterrenteken vind je wel iets terug van jezelf...

6. thewiz

thewiz Actief lid

27 jun 2009
    331
    0
    0
    Thuismama
    Assen
    Nope, ik ben absoluut geen echte waterman!

7. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik ben een leeuw, maar sta niet bepaald in het middelpunt van de belangstelling! Een geboren leider zou ik mezelf niet willen noemen, ik kan wel leidinggeven, maar zou dit absoluut niet (meer) willen, want ik ben er ´te´ onzeker voor!

Maar verder klopt het wel! Haha!

8. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Ik ben een weegschaal, en de dingen die ik heb gelezen die kloppen zo ongeveer wel bij mij!

9. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Volgens deze site ben ik maagd, ik ben precies op de grens van maagd en weegschaal geboren. Bij mij klopt het absoluut niet, de eigenschappen van weegschaal kloppen wel.

10. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Ík ben Vissen en het klopt,behalve het verlegen zijn,dat ben ik niet ;)

11. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

De Weegschaal is een warm en gevoelig persoon, die de beschikking heeft over een sterke wilskracht. Voor hem is gezelschap van anderen belangrijk. Buiten "de groep" vallen is een verschrikking voor hem. Hij zal over het algemeen vrij ver gaan in zijn inspanning om erbij te horen.
    Voor hem zijn harmonie en rust kenmerken van een goede relatie. Hij heeft oog voor schoonheid en verhoudingen en hij houdt van mooie zaken: mensen, dingen, kunst en cultuur. Lelijkheid - of dit nu uiterlijk is of innerlijk - roept bij hem afkeer op. Dit teken heeft echter ook een andere kant: sommige mensen hebben juist een hang naar het opzoeken van confrontaties en competities, zowel in spelvorm als in het dagelijks leven.
    Hij is sterk in het helder weergeven van een probleem en de meerdere kanten hiervan. Dit maakt hem zeer geschikt als bemiddelaar of adviseur. Vraag echter niet aan hem om snel een beslissing te nemen: juist doordat hij alle kanten van een zaak ziet, wil hij deze rustig door kunnen denken voordat hij een beslissing neemt.

Ik ben dus weegschaal. Het dikgedrukte gedeelte is het enige dat wel klopt.
    Ik ben graag alleen, het interessert me niets wat anderen van me vinden/denken, ik heb geen interesse in mooie zaken of afkeer van lelijke dingen, en confrontaties en competities zoek ik juist niet op. En beslissingen nemen, in tegenstelling tot een 'echte' weegschaal ben ik daar juist goed in..

12. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

22 jul 2009
    1.980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    Leuk topic wel :) Ik ben wel een echte ram;
    De omschrijving klopt aardig echter vraag ik wel vaak goedkeuring doordat ik soms onzeker ben en wordt ik niet snel boos maar wat wel dan weer klopt is dat als ik boos ben dit niet lang duurt :)

Verder klopt de omschrijving als een bus :D

13. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    ik ben een echte stier. net of het over mij geschreven was. ;)

14. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    weet je,
    volgens mij kan je jezelf wel in alle sterrenbeelden herkennen.
    er zijn altijd wel eigenschappen die je herkent!

aangezien er wel 1.3 miljoen weegschalen zijn, en ik mezelf toch wel als een uniek exemplaar beschouw ;) geloof ik dan ook niet in deze dingen.
    ondanks dat ik van de weegschaal het kunstzinnige en diplomatieke absoluut herken.
    maar ik herken ook het temperamentvolle van de leeuw, enzovoort.

karakter krijg je van je ouders samen, en ook van je opvoeding en wat je meemaakt. nature&nurture.

niet van een datum en tijdstip..

das mijn mening ;) niet boos worden! :D

15. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.800
    113
    Ja ik ben ook een echte leeuw. Een leider en geen teamplayer.

16. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.800
    113
    Boos wordt ik bijna nooit, :D

Maar ik ben het met je eens hoor.

17. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

22 jul 2009
    1.980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    Ik neem dit soort dingen ook zeker niet serieus hoor ;) maar veel dingen kloppen toch vaak weer wel.
    Dit weet ik omdat mijn broer en mijn lief op de zelfde datum geboren zijn (schelen 3 uur) en zij heeeeeeeeel erg op elkaar lijken qua gedrag.
    En dan denk ik toch wel soms van goh.. toeval? ;)
    Maar ik ben niet iemand die daadwerkelijk in het lot van de horoscoop gelooft, nee totaal niet :)

18. Only me

Only me Niet meer actief

Weegschaal, maar het klopt van geen kant haha!

Pas beter bij een RAM :)

19. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    ik denk dat jullie erg veel op elkaar lijken omdat (ik ervan uit ga dat) jullie dezelfde ouders hebben ;)

20. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    als je net op de grens tussen 2 tekens geboren bent, is het interessant om naar de tijd de kijken, daar kan je dan meer uitzien tot welke je wel degelijk behoort...
    Ook enkel het sterrenbeeld geeft niet altijd conclusie tot wat je wel degelijk van karakter bent, maar ook de ascendant (kan je uitrekenen aan hand van de tijd dat je geboren bent) tonen karaktereigenschappen :)

Deel Deze Pagina