Vraagje ik wil nu voor de eerste keer wat (hydrofielluiers washandjes badcape waskussenhoezen lakentjes) gaan wassen op hoeveel graden zal ik dit doen? 60 graden en twee keer of is 1 keer genoeg? Wel of niet in de wasdroger? Hoop dat iemand me even kan helpen. Wat een mama to be hé? hihi
Hoi Sanka! Ik heb alles 1 x gewassen op 40 graden met een neutraal wasmiddel (niet teveel parfums, etc.). Volgens mij kun je het prima in de droger doen, wordt het lekker zacht van! Heb zelf geen droger, dus heb het gewoon opgehangen. Succes en geniet van al het lieve kleine spul, vond het zo leuk staan aan de waslijn!
Ik heb het ook allemaal 1 keer gewassen op 40 graden met Robijn puur en fijn. Daarna in de droger. En zoals Juttel al zei: geniet ervan...het is zo leuk!
Als je het voor de eerste keer wast, is een wasje op 40 graden prima (zonder wasverzachter). Het gaat bij het eerste wasje om het verwijderen van de chemicalien in de stof, dat gaat er met 40 graden al uit. Drogen in de droger is geen probleem, mits het etiket het toestaat uiteraard.
Dames, Dank jullie wel. Ik heb maar voor de zekerheid neutral wasmiddel gebruikt. Ga het nu lekker in de droger gooien.
Leuk he..! Ik ben gister helemaal los gegaan hier. Baby kamer helemaal over de kop gehad en uitgesopt en ALLES gewassen. De was machine heeft de hele dag gedraaid en het laatste beetje kleertjes hangt nu nog aan het wasrek te drogen. SCHATTIG! Mijn moeder heeft de hele dag op ons ''grote'' meisje gepast zodat ik eens even flink kon toegeven aan de nesteldrang. Moet er wel even aan toe voegen dat ik het vandaag flink moet bezuren. Aauwwww.. Alles doet zeer. Maar ach. Het was zo leuk..